וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניו יורק טיימס לכתביו: אל תקדמו דעות פוליטיות ברשתות החברתיות

16.10.2017 / 14:00

העיתון פרסם לאחרונה מסמך מפורט להתנהלות נכונה במדיה החברתית ובו הוא דורש מכתביו לשים לב במיוחד לנושאים שהוא מעוניין לסקר בצורה אובייקטיבית. בטיימס מדגישים כי ההנחיות מיועדות לכל עובדי הדסק, כולל אלה שלא מסקרים נושאים פוליטיים

בניין הניו יורק טיימס. AP
בניין הניו יורק טיימס/AP

בניו יורק טיימס החליטו להוציא לאחרונה רשימת כללים והנחיות לכתבים להתנהלות נכונה ברשתות החברתיות. במסמך שפורסם בסופ"ש האחרון העיתון קורא לכתביו להמנע מלקדם את דעותיהן הפוליטיות, מלתמוך במועמדים פוליטיים, ומלבטא אמירות פוגעניות.

עוד דורשים מהכתבים לשים לב במיוחד להתנהלותם במדיה החברתית בנושאים שבהם העיתון מעוניין לסקר בצורה אובייקטיבית. בטיימס מדגישים כי הקווים המנחים האלה מיועדים לכל עובדי הדסק כולל אלה שלא מסקרים נושאים פוליטיים. הרשימה הארוכה של ההנחיות השונות חלות על כל הפעילות ברשתות החברתיות, כולל בחשבונות הפרטיים של הכתבים, כמו גם על עמודים שונים שהם עושים להם "לייק".

בנוסף לכך, הם ממליצים לכתבים להמנע מלהצטרף לקבוצות סודיות ופרטיות בפייסבוק, או לכל פלטפורמה בעייתית. לסיכום, העיתון מזכיר לכתביו להתנהג תמיד בכבוד ברשתות החברתיות, וכי אם מישהו מבקר את עבודתם והם מעוניינים להגיב על כך - עליהם לעשות זאת בשיקול דעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully