וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר הכנסת ימונה למנהל חטיבת התוכן במשכן

16.10.2017 / 16:00

יותם יקיר מסיים את תפקידו כדובר הכנסת כעבור 7 שנים ויעבור לשמש בתפקיד ראש חטיבה שתעסוק בתחומי התוכן בכנסת, שתהיה אחראית על מרכז המבקרים, אגף הטקסים, אתר האינטרנט של הכנסת, מוזיאון הכנסת ועוד

יותם יקיר. יצחק הררי, יוסי זמיר, מערכת וואלה! NEWS
יותם יקיר/מערכת וואלה! NEWS, יצחק הררי, יוסי זמיר

דובר הכנסת יותם יקיר מסיים את תפקידו כעבור 7 שנים. בתקופה הקרובה יקיר יעבור לשמש בתפקיד ראש חטיבה שתעסוק בתחומי התוכן בכנסת. החטיבה בראשותו תהיה אחראית על מרכז המבקרים, אגף הטקסים, אתר האינטרנט של הכנסת, מוזיאון הכנסת ותחומי תוכן נוספים.

בנוסף לכך, יקיר ימשיך להיות חבר ההנהלה הבכירה של הכנסת. דובר הכנסת החדש שייבחר יהיה בכפיפות ישירה למנכ"ל הכנסת אלברט סחרוביץ. לעת עתה, ימשיך יקיר, לצד תפקידו כמנהל החטיבה העוסקת בתחומי התוכן, גם בתפקיד דובר הכנסת, עד לסיום הליך בחירתו של הדובר החדש.

בתקופתו של יקיר התפתח מערך הדוברות של הכנסת והתאפיין בפרוייקטים רבים: סדרת פרויקטים לאורך שנה לציון יובל למשכן הכנסת, פיתוח נושאי שקיפות הכנסת באתר הכנסת ובאפליקציה, ופיתוח מערך דוברות הכנסת המונה כיום 12 דוברים.

יו"ר הכנסת יואל אדלשטיין מסר: "הכנסת נתברכה באיש תוכן בכיר ויצירתי כמו יותם, שחתום אישית על לא מעט פרויקטי תקשורת מרשימים. אני שמח שימשיך ליצור ולפתח תכנים חדשים בתחומים נוספים ומגוונים בכנסת".

יקיר אמר: "בתום שבע שנים כדובר הכנסת, בכנסות ה-18, ה-19 וה-20 שבהן קרה כמעט הכול, אני שמח על ההזדמנות להמשיך וליצור בתחומים אחרים בכנסת. ואתם העיתונאים, תהיו מוזמנים לשלוח את הווטסאפים מהשכם בבוקר ועד לתוך הלילה, למישהו אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully