וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוטרדת מינית? אולי תזכי בכרטיס להופעה

17.10.2017 / 10:15

פאדיחה רצינית נרשמה בתכנית של פאולה וליאון בקשת, כאשר על המסך הופיע הכיתוב: "כתבו לנו האם גם אתם הוטרדתם מינית – ותוכלו לזכות בכרטיס זוגי להופעה". מיד לאחר מכן בהפקת התכנית ובזכיינית התנצלו וניסו להסביר שמדובר ב"טעות טכנית"

פאולה וליאון. יחצ,
פאולה וליאון/יחצ

הוטרדתם מינית? בתכנית הבוקר של פאולה וליאון יחלקו לכם כרטיסים להופעה - פאדיחה רצינית נרשמה בתכנית של קשת, כאשר על המסך הופיע הכיתוב: "היכנסו לדף הפייסבוק של פאולה וליאון, כתבו לנו האם גם אתם הוטרדתם מינית – ותוכלו לזכות בכרטיס זוגי להופעה של דנה ברגר מארחת את ירמי קפלן וחמי רודנר". מיד לאחר מכן בהפקת התכנית וגם בקשת התנצלו וניסו להסביר שמדובר ב"טעות טכנית".

מיד לאחר מכן בעמוד הפייסבוק של התוכנית פורסם: "לכל העיתונאים שחוגגים על הטעות בכיתוב בתכנית. הבהרה: כמובן שאנחנו לא מחלקים פרסים על הטרדות מיניות. לדעתי אנחנו התכנית שעוסקת יותר מכל תכנית אחרת בהעלאת מודעות לנישאים חשובים כמו שיוויון, קבלת האחר ופמיניזם. קולות שלא נשמעים במקומות אחרים: נשים, נכים, אנשים שמשתקמים מאירועי חיים מאתגרים. יום-יום אנחנו מביאים לאולפן סיפורים עוצמתיים של אנשים שנפלו קורבן ויצאו מזה, ורוצים לעורר השראה. ומעבר לזה, בכל יום אנחנו מחלקים לחברי הפייסבוק שלנו כרטיסים להופעות".

עוד נכתב בעמוד הפייסבוק של התכנית: "היום ביקשנו, בעקבות הפוסטים הרבים שעלו אתמול, שגם בדף שלנו יכתבו סיפורים וישתפו ויתייגו #metoo להעלאת המודעות להטרדות מיניות. נעשתה טעות בכיתוב ואולי ניתן היה להבין באופן שונה כאילו הכוונה לחלק פרסים על הטרדות. זה מגוחך ולא יעלה על הדעת שנעשה דבר כזה. זה בסדר גמור שאף מסקרים את זה, אני פשוט מבקשת מאותם עיתונאים שמלצלים אלינו כרגע ללא הרף, שתחפשו אותנו באותה רמת התלהבות ועניין כשאנחנו מקדמים מטרות מעולות, ומסייעים לאנשים שלא מקבלים במה במקומות אחרים, מה שקורה ב99.9% מהזמן. יש לנו מיליון סיפורים כאלו, במיוחד של נשים שעברו הטרדות מיניות. תודה. וכמובן שוב התנצלותנו הכנה למי שנפגע מהשגיאה. פאולה וליאון".

מקשת נמסר בתגובה: "מדובר בתקלה טכנית במהלכה חוברו יחד שתי שקופיות שאינן קשורות האחת לשניה. יובהר שוב כי פעילות הפרס אינה קשורה בשום אופן וצורה לכך. המגישים התנצלו והתקלה תוקנה כבר במהלך השידור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully