וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוקר של פאולה וליאון רוזנברג: פאדיחה, התנצלות, האשמת התקשורת, ושוב התנצלות

וואלה ברנז'ה

17.10.2017 / 16:15

‏אם הפאדיחה של הבוקר לא הספיקה, תוך שעה, הודעת ההבהרה והתיקון שהוציאה קשת, התדרדרה להאשמות של פאולה רוזנברג על "שיימינג שקרי". ובתוך כך, פורום "נשים לשוויון מגדרי" כבר שלח מכתב תלונה למנכ"ל קשת

צילום מסך

הריקושטים שאחרי הסערה: במערכת התכנית של "פאולה וליאון" בקשת לא מפסיקים להתנצל – ועל הדרך להאשים את התקשורת – על המגה-פאדיחה שהתרחשה הבוקר (שלישי) כאשר צמד המגישים הציע לצופים שהוטרדו מינית לזכות בכרטיסים להופעה. למרות ההתנצלות הראשונה של הפקת התכנית והזכיינית, לפיה נטען שמדובר ב"טעות טכנית" שהובילה לחיבור בין שתי שקופיות שונות - מהקטע ששודר בתכנית עולה כי כלל לא מדובר בטעות טכנית, אלא אכן בכוונה לחלק כרטיסים להופעה לצופים שיחלקו את סיפורי ההטרדות המיניות השונות שעברו.

פאולה רוזנברג שיתפה בעמוד הפייסבוק שלה פוסט שבו היא כתבה: "זה הווידוי שלי על ההטרדה המינית שעברתי, וקריאה לנשים ולגברים לא לפחד להתלונן. אנא שתפו את זה באותה העוצמה שבה משתפים את השיימינג השקרי שעשו לנו בבוקר. אני ממש מבקשת מכם לעזור לנו לשקף את הערכים האמיתיים של התכנית המדהימה שלנו. פאולה וליאון".

לאחר מכן פורסמה התנצלות נוספת, שלישית, שבה נכתב: "אני רוצה להתנצל שוב בשמי ובשם המערכת של התכנית. הכוונות שלנו היו טובות, בדרך זה התפקשש בכל מיני אופנים; טעות מצערת, טכנית, שיקול דעת, קריאת פרומטר שהשתנה. ככה זה בשידור חי. אני לוקחת אחריות באופן אישי על התקלה ומתנצלת שוב בפני כל מי שנפגעה או נפגע. כל כוונתנו היתה לעורר מודעות וחלילה אנחנו לא מחלקים פרסים על כך. פאולה וליאון".

ואולם, למרות כל ההתנצלויות – חברות פורום מקדמות שוויון מגדרי שלחו מכתב למנכ"ל קשת, אבי ניר, שבו נכתב: "אנו מתרעמות על ההחלטה של תכנית הבוקר שלכם "פאולה וליאון" להעניק פרס למשתפים בסיפור על הטרדה מינית...הענקת פרס למי שמשתפ/ת בסיפור- פגיעה בגבול הטעם הטוב! וזה המקום להדגיש ולומר: הטרדה מינית הן לא לחם ושעשועים!!! אנו מצפות מתכנית בוקר שפועלת למען בריאותו של הציבור להביא לקדמת הבמה תכנים מקדמים ומעצימים לאנשים שעברו חוויות טראומתיות, ולא לזלזל ולהנמיך מעצם החוויה".

פאולה וליאון. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
פאולה וליאון/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

בנוסף לכך, בעמוד הפייסבוק של דנה ברגר, שכרטיסים להופעה שלה הוצעו בתכנית, הזמרת הגיבה וכתבה: "גם אני הזדעזעתי ברגע שראיתי את הדרך הצינית שבה חילקו כרטיסים למופע שלי "על גב" מוטרדות ומנוצלות מינית - זה בוודאי לא שנעשה בידיעתי או בידיעת צוותי (כל הנושא של איך מחלקים את הכרטיסים והפניה לפייסבוק של התכנית נעשית על ידי הפקת התכנית עצמה). הנושא הזה בליבי וביום יום שלי, בפעילות שאני עושה וגם ביצירה שלי. אני *משוכנעת* שהפקת התוכנית עשתה זאת בשוגג וימהרו לתקן זאת בפירסומים שלהם. בכל זאת אני מתנצלת בפני מי שנפגעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully