וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני רסקין: מילר ובטיטו יגישו את רצועת הבוקר המוקדמת של קשת

18.10.2017 / 9:00

לוואלה ברנז'ה נודע כי התכנית החדשה תשודר ב-06:00 בבוקר בערוץ 12, לפני "חדשות הבוקר עם ניב רסקין". מירב מילר ומירב בטיטו יעברו על כותרות העיתונים כנהוג בתכניות בוקר, כאשר תכניתו של רסקין תהיה בעלת אופי חדשותי יותר

מירב מילר ומירב בטיטו. צילום מסך, רונן אקרמן, עיבוד תמונה
מירב מילר ומירב בטיטו/עיבוד תמונה, צילום מסך, רונן אקרמן

מירב מילר ומירב בטיטו יגישו את רצועת הבוקר המוקדמת של קשת - כך נודע לוואלה ברנז'ה. התכנית החדשה תשודר בשעה 6 בבוקר, לפני "חדשות הבוקר עם ניב רסקין". מילר ובטיטו יעברו על כותרות העיתונים כנהוג בתכניות בוקר, כאשר תכניתו של רסקין תהיה בעלת אופי חדשותי יותר.

מילר כבר הגישה בשנה האחרונה חלק מתכניות "הבוקר של קשת", לצידו של יואב לימור. מילר עבדה במשך שנים כמגישה ברשות השידור ז"ל: היא ערכה והגישה את חדשות הכלכלה ברשת ב' ובערוץ הראשון, וכן הגישה את מהדורת "מבט" ואת המגזינים "הערב בשש" ו"חשבון יומי עם מירב מילר".

בטיטו עבדה ככתבת בעיתונים מעריב וידיעות אחרונות, הגישה פינת אקטואליה ב"חמש עם רפי רשף", השתתפה בסדרת הטלוויזיה הישראלית "בנות" והתמודדה בעונה השלישית של "האח הגדול".

יש לציין שהזכיינית המתחרה רשת מתכוונת להעלות תכנית אקטואליה שתשודר בשעות אחה"צ המבוססת על פאנל נשי בהנחיית שרון כידון, בדומה ל-The View של רשת ABC.

בקשת אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully