וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שורת תקלות בעקבות מעבר משדרי האקטואליה להפקת התאגיד

18.10.2017 / 14:15

לאחר שהפקת משדרי האקטואליה עברו לאחרונה לתאגיד, טוענים במכתב שנשלח ע"י וועד עובדי כאן, והגיע לידי וואלה ברנז'ה, לשורה של בעיות ובראשם עבודה רצופה ללא הפסקה בקונטרול, היעדר חפיפה מסודרת ועומס. כאן: "נטפל בחבלי הלידה של המעבר"

תאגיד. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
תאגיד/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך
"צוותים שיוצאים לצלם, נאלצים לצלם יותר תכנים על מנת למלא בתוכן את התכנית 'ערב ערב', תכנית החדשות היחידה בטלוויזיה הישראלית שמשודרת שעתיים רצוף"

העברת משדרי האקטואליה של התאגיד הובילה לבעיות רבות הקשורות בתנאי העובדים כמו גם בעבודת ההפקה, כך טוענים עובדי כאן. כזכור, לאחרונה עברו משדרי האקטואליה המשודרים בשעות אחה"צ להפקת התאגיד, לאחר שבחצי שנה הראשונה שכאן שידרו הם הופקו על ידי אולפני הרצליה, כשהמטרה הייתה צמצום בעלויות.

במכתב שנשלח מוועד עובדי התאגיד לסמנכ"ל משאבי אנוש, והגיע לידי וואלה ברנז'ה, הם טוענים לשורה של בעיות ובראשם עבודה רצופה ללא הפסקה בקונטרול, היעדר חפיפה מסודרת, היעדר האפשרות להכין את האולפן, עומס הגורם לכך שאינם מספיקים להכין את כותרות התכניות ועוד.

בנוסף, במכתב נטען כי "צוותים שיוצאים לצלם, נאלצים לצלם יותר תכנים על מנת למלא בתוכן את התכנית "ערב ערב", תכנית החדשות היחידה בטלוויזיה הישראלית שמשודרת שעתיים רצוף. עבודת הצלמים מתעכבת בכל אתר צילום ולכן לא עומדים בלוחות הזמנים, מפספסים הפסקות ובנס מעבירים את החומרים למודיעין".

"כתבים לא מצליחים לעלות במקביל ביומן הערב של רשת ב' וב'ערב ערב'"

כאן: "מדובר בהקמת מערך חדש של אולפנים, מערכות וצוותים וללא עובדי קבלן. עובדי כאן המצוינים נרתמים בצורה מיטבית לביצוע המשימות"

בעיה נוספת שעולה מן המכתב קשורה לכתבים שמשדרים ללא הפסקה גם לרדיו ולטלוויזיה: "כתבים לא מצליחים לעלות במקביל גם ביומן הערב של כאן רשת ב' ובתכנית 'ערב ערב'", לפי המכתב. עוד נטען כי כתבות מגיעות מאוחר לשידור בגלל שכתב שדיווח במשך כל היום מתבקש להכין גם כתבה לחדשות הערב, ולכן נדרש ממנו גם לצפות בחומרים לפני העריכה, לכתוב טקסט ולשבת בחדר עריכה.

במכתב נטען כי משיחות עם העובדים עולה כי הוספת כוח אדם תקל מעט על העומס, אך לא תפתור אותו. אין מספיק עמדות עבודה, אין מספיק אולפנים. מנגד, הזכויות הסוציאליות המינימליות של העובדים נפגעות ואיכות השידור יורדת ברמה ניכרת.

מכאן בהרצה נמסר: "בתוך זמן קצר עברו כל רצועות האקטואליה ממיקור חוץ להפקה פנימית של התאגיד ואנו גאים על כך. מדובר בהקמת מערך חדש של אולפנים, מערכות וצוותים וללא עובדי קבלן. עובדי כאן המצוינים הבינו את הבשורה, נרתמים בצורה מיטבית לביצוע המשימות ומתנהל קשר שוטף בין ההנהלה, הוועדים וההסתדרות כדי לטפל בחבלי הלידה של המעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully