וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלם וואלה! NEWS נפצע במהלך הפגנות החרדים בירושלים

וואלה ברנז'ה

19.10.2017 / 18:30

הצלם, רוני כנפו, נפצע בצורה קלה יחסית בידו ובגבו. הוא נקלע למוקד ההתרחשות באחד המעצרים, כאשר ההמון רץ לכיוונו "כמו עדר". גורם שנכח במקום: "הם הפילו אותו יחד עם הציוד ועברו מעליו, אבל שוטר שהיה במקום שלף אותו החוצה"

צילום: רוני כנפו, עריכה: יאיר דניאל

צלם וואלה! NEWS רוני כנפו נפצע במהלך הפגנות החרדים היום (חמישי) בירושלים. על פי גורם שנכח במקום, המשטרה החלה לנסות ולפנות חלק מהמפגינים בשעות אחה"צ כדי שמשאיות שנתקעו במקום יוכלו להסתובב ולצאת מהמקום. בשלב הזה המשטרה התחילה לבצע מעצרים ולקחת מפרי סדר שהתיישבו על הכביש ועודדו מפגינים אחרים להתיישב איתם.

כנפו נקלע למוקד ההתרחשות באחד המעצרים האלה - כאשר ההמון רץ לכיוונו "כמו עדר", כך על פי הגורם. לטענתו, הם לא תקפו אותו במכוון, אלא שעטו לכיוון אחד במסה גדולה והוא היה שם באמצע הדרך שלהם. "הם הפילו אותו יחד עם הציוד ועברו מעליו, אבל שוטר שהיה במקום שלף אותו מכל הבלאגן הזה", אמר הגורם. כנפו נפגע בצורה קלה יחסית בידו ובגבו.

מדובר בסדרת הפגנות שהחלו מאתמול עליהם הכריז הפלג הירושלמי במסגרת "יום זעם" עליו הכריז בעקבות מעצרם של עריקים חרדים. מאות חרדים חסמו אתמול את אזור כיכר השבת בירושלים, הציתו פחים וקראו נגד הגיוס. המפגינים חסמו את תוואי הרכבת הקלה בבירה והתעמתו עם כוחות המשטרה הגדולים שהגיעו למקום.

עד כה 40 נעצרו במסגרת הפרות הסדר. "נמלא את בתי הכלא בשמחה", אמר אחד המוחים. אחר כך עצרו המפגינים את התנועה בצומת בנייני האומה, בכביש המוביל לכניסה וליציאה מהעיר, וגשר המיתרים נחסם אף הוא לתנועה. כוחות יס"מ שהוזעקו למקום פינו מפגינים שהתיישובו על הקרקע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully