וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחנה של נוני: צחי בירן ישמש כמנכ"ל חטיבת הילדים והנוער ב"ידיעות אחרונות"

22.10.2017 / 10:07

בירן יחליף את ניצן דיקשטיין וישמש כמנכ"ל חטיבת הילדים והנוער בקבוצת המגזינים של העיתון - כך נודע לוואלה ברנז'ה. בירן סיים בשבוע שעבר את תפקידו כראש מחלקת הדיגיטל בתאגיד השידור הציבורי, ולפני כן שימש כעורך "במחנה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

צחי בירן יחליף את ניצן דיקשטיין וישמש כמנכ"ל חטיבת הילדים והנוער בקבוצת המגזינים של "ידיעות אחרונות" - כך נודע לוואלה ברנז'ה. בירן סיים בשבוע שעבר את תפקידו כראש מחלקת הדיגיטל בחטיבת החדשות של תאגיד השידור הציבורי.

בתפקידו האחרון שימש כמפקד עיתון "במחנה" עד סגירתו בסוף 2016. לפני כן כראש תחום תקשורת אינטראקטיבית ומפקד אתר צה"ל בדובר צה"ל, שם הוביל וביסס את הכניסה של צה"ל לעולם הרשתות החברתיות. בירן שימש עוד בתפקידי שיווק ועריכה במספר גופי מדיה.

בירן מסר: "סיימתי את שירותי הצבאי השני בחתימה עצובה של פרק בהיסטוריה של התקשורת הישראלית, עם פירוק יחידת 'במחנה' המיתולוגית ואני גאה שנפלה בחלקי הזכות לקחת חלק בהקמת גוף שידור ציבורי חדש - אבל הלב אמר שצריך להמשיך ליעד הבא, שהוא מהחשובים והבולטים במפת התקשורת הישראלית. אני רוצה להודות לעמיתיי ולצוות שלי ב'כאן ועכשיו' על תקופה מלמדת ומאתגרת ולאחל בהצלחה למחליפי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully