וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תנוחי שישי שבת: אילה חסון תגיש את "המטה המרכזי" בערוץ 10

22.10.2017 / 10:28

שעות נוספת בבית הוורד: לוואלה ברנז'ה נודע כי מגישת "שישי" בערוץ 10 אילה חסון תחל להגיש גם את התכנית הפוליטית של הערוץ "המטה המרכזי". בשבועות האחרונים הגיש את התכנית הכתב הפוליטי של החברה ספי עובדיה

איילה חסון. רונן פדידה, מערכת וואלה! NEWS
איילה חסון/מערכת וואלה! NEWS, רונן פדידה

שינויים נוספים בשיבוצים בערוצי הטלוויזיה לקראת פיצול ערוץ 2: מגישת "שישי" של ערוץ 10 אילה חסון תחל להגיש באופן קבוע גם את התכנית הפוליטית של הערוץ "המטה המרכזי" - כך נודע לוואלה ברנז'ה.

בשבועות האחרונים התבקש הכתב הפוליטי של חדשות 10 ספי עובדיה להחליף את גדי סוקניק, אשר הגיש את התכנית מאז עזיבתו של נדב פרי את הערוץ. אך בפועל, היה זה מינוי זמני - עד להחלטה שהתקבלה השבוע בהנהלת החברה להעניק לחסון את מינוי הקבע בתכנית.

חסון הצטרפה לחדשות עשר בנובמבר 2015, לאחר עזיבתה את רשות השידור, ומאז מגישה את התוכנית "שישי" ומשמשת כפרשנית בחברת החדשות. "שישי" שהושקה בסוף דצמבר 2015 והצליחה לצמצם משמעותית את פערי הצפייה מול התוכנית המתחרה, "אולפן שישי", בערוץ 2 עד כדי פער של 2.5 נקודות לפני שבוע כשרשמה רייטינג של 9.1% מול 11.6% לחדשות שתיים. במהלך שידור "שישי" הגיעה "אולפן שישי" לממוצע נתונים השנתי הנמוך ביותר שלה זה 16 שנים מאז שנת 2001.

"המטה המרכזי", המשודרת במוצאי שבת, עומדת בימים אלו על ממוצע צפייה שלא עולה לרוב על 4% - למטה ממחצית מהתכנית המתחרה בערוץ 2 "פגוש את העיתונות". בערוץ מקווים ככל הנראה לתרגם את ההצלחה של חסון בגזרת ערב שישי ולהעתיקה גם לגזרת השבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully