וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש תאריך: איחוד NRG ו"ישראל היום" – בינואר 2018

23.10.2017 / 11:02

כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, מערכות האתר והעיתון הנמצאים בבעלות שלדון אדלסון יתאחדו - כשהפעם, לאחר הקפאת הנושא, כבר יש תאריך. לא ברור מה יעלה בגורל המותג NRG ובגורל חלק מהעובדים

שלדון אדלסון ואשתו מרים אדלסון עם נוער תגלית בנתב?ג  (צילומים מ- 29.12.2009). ראובן קסטרו
שלדון אדלסון ואשתו מרים אדלסון עם נוער תגלית בנתב?ג (צילומים מ- 29.12.2009)/ראובן קסטרו

איחוד NRG ו"ישראל היום" עולה שלב: לוואלה ברנז'ה נודע כי מערכות האתר והעיתון שבבעלות שלדון אדלסון יאוחדו בינואר הקרוב. בחודש ספטמבר התקיימה ישיבה מיוחדת עם בכירי המערכות בנוגע לאיחוד המסתמן, כאשר בזמנו פורסם בוואלה ברנז'ה כי על פי גורם המעורה בפרטים, האיחוד צפוי לעבור לשלב מתקדם יותר לאחר החגים.

לא ברור מה יעלה בגורל המותג NRG ובגורל חלק מהעובדים - אשר לאחר האיחוד יימצאו בכפל תפקידים. זאת כאשר בדיוק לפני שנה השיקו ב-NRG את האפליקציה החדשה 360. כזכור, ביוני האחרון פורסם בוואלה ברנז'ה כי כצעד נוסף בהתייעלות הכלכלית שמבצע אדלסון בכלי התקשורת שבבעלותו, יבוצע איחוד של אתר "ישראל היום" עם אתר NRG360.

באוגוסט פורסם בוואלה ברנז'ה כי בצל המגעים המתקדמים לאיחוד המערכות בין "ישראל היום" ל-NRG360, אביעד פוהורילס ישמש בתפקיד בכיר בדסק הספורט של "ישראל היום". פוהורילס, שכתב ב-NRG משנת 2014, כותב כיום במוסף סופ"ש ובמדור הספורט של "ישראל היום".

עם כניסתו של העורך הראשי החדש של "ישראל היום" בועז ביסמוט לתפקיד, לפני מספר חודשים, פורסם כי הוא החליט לשים דגש על אתר "ישראל היום" כדי לתת פייט לאתר ynet. במסגרת ההליך, עורך אתר "ישראל היום", שגיב שטיינברג, סיים את תפקידו. איחוד המערכות הוא שלב נוסף בהתייעלות הכלכלית שאדלסון מבצע בגופי התקשורת שבבעלותו, לאחר פיטורי עובדים רבים – ביניהם דן מרגלית ומוטי גילת שהאשימו במהלך את מעורבתו של רה"מ בנימין נתניהו - והקדמת הורדת שעת הדפוס של "ישראל היום".

טרם התקבלה תגובה מ"ישראל היום" ומ-NRG.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully