וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הפיצול בא התיאבון: בכירה מ-KI מצטרפת לרשת – כמנהלת מכירות בינ"ל

24.10.2017 / 10:21

על רקע המעבר לערוץ 13, ברשת מחזקים את חזית הייצוא מעבר לים: לוואלה ברנז'ה נודע כי נלי פלד, אשר עבדה ב-5 השנים האחרונות כמנהלת תחום וממקימות KI של המתחרה קשת, עוברת לזכיינית רשת שם תשמש אחראית על הפעילות הבינלאומית של הזכיינית

נלי פלד. יחצ,
נלי פלד/יחצ

לקראת הפיצול הקרב, רשת מחזקת את חזית הייצוא מעבר לים: נלי פלד מצטרפת לזכיינית ותשמש כמנהלת רכש ומכירות במחלקה הבינלאומית – כך נודע לוואלה ברנז'ה. פלד תהיה אחראית על הפעילות הבינלאומית של הזכיינית הכוללת רכש ומכירות. במסגרת תפקידה תעבוד עם אנדמול שיין, דורי מדיה, ארמוזה ועוד.

פלד (37) עבדה ב-5 השנים האחרונות כמנהלת תחום ההפצה של זרוע הפורמטים המצליחה של המתחרה - קשת אינטרנשיונל (KI) באירופה והייתה חלק מצוות ההקמה. במסגרת התפקיד הייתה אחראית על מכירות אסטרטגיות בתחום המתוסרט והלא מתוסרט, ניהלה את הקשר עם הלקוחות הבינלאומיים, הציגה ומכרה תכניות בשווקים בינלאומיים ופיתחה את הפעילות הבינלאומית באירופה. היא החלה את דרכה המקצועית במחלקת הסרטים של Warner Brother ובמחלקת הערוצים ב- Universalבלונדון. פלד היא בוגרת תואר ראשון ושני במשפטים מ-Kings College London ומאוניברסיטת וינה.

בשנה החולפת רשת ביצעה פעילות רבה בשוק הבינלאומי ובדומה למתחרה קשת, בזכיינית רואים בחזית זו יעד אסטרטגי: בתחילת 2018 העונה השנייה של "המדרשה" (Mossad 101) מתוכננת לעלות בנטפליקס העולמית וב-40 מדינות ברחבי דרום אמריקה; פוקס האמריקאית רכשה אופציה לסדרת הדרמה "נבסו" שעתידה לעלות בקרוב בערוץ 13; השעשועון "הטוב מכולם" נמכר לתאילנד ומקסיקו ונמצא במו"מ מול מדינות נוספות; והדוקו הריאליטי "אימהות" מפותח לגרסה אמריקאית על ידי זואי סלנדה (שודדי הקריביים, אווטאר ועוד).

ברשת אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully