וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי יותר מעשור: עורך ביזפורטל יוסי פינק פורש

וואלה ברנז'ה

24.10.2017 / 15:22

יוסי פינק, עורך האתר הכלכלי ב-10 השנים האחרונות, ביקש לסיים את תפקידו: "עוזב בלב שלם ותוך ציפייה לאתגר החדש כמנהל תחום IR"

IFB יוסי פינק,  פינה כלכלית מהבורסה. מערכת וואלה!
IFB יוסי פינק, פינה כלכלית מהבורסה/מערכת וואלה!

אתר ביזפורטל, מקבוצת קו מנחה, מודיע כי יוסי פינק, עורך האתר ב-10 השנים האחרונות, ביקש לסיים את תפקידו בחברה. פינק יהיה מנהל מחלקת קשרי משקיעים במשרד איזנברג-אליאש.

פינק, שהחל את דרכו בביזפורטל ב-2006 ושנה לאחר מכן קודם לתפקיד עורך האתר, הוביל את הסיקור הכלכלי על פני השנים באין ספור אירועים, מהמשבר הכלכלי הגדול של 2008, דרך גילויי הגז הגדולים שלחופי ישראל, ימי נפילות הטייקונים, משבר החובות באירופה, עליית מחירי הדירות בישראל ועוד. בין היתר פינק היה גם מרואיין קבוע בתוכניות הדגל של ערוץ 10 מטעם האתר.

פינק מסר: "לאחר 10 שנים מספקות ומרתקות בתפקיד העורך קיבלתי החלטה שזה הזמן הנכון עבורי להמשיך הלאה. אלו היו שנים של עשייה אינטנסיבית וצמיחה ואני מבקש להודות למנכ"ל קו מנחה ובעלי השליטה בקבוצה על האמון והתמיכה. ההחלטה לעזוב הייתה לא קלה עבורי אבל אני עוזב בלב שלם ותוך ציפייה לאתגר החדש כמנהל תחום IR".

ליטל צדוק זיו, מנכלית ביזפורטל מסרה: "בתקופת כהונתו, יוסי עיצב וביסס את זהותו של אתר ביזפורטל כאתר ששם במרכז את המשקיעים הישראלים, עם למעלה מ-800 אלף גולשים בחודש. אני מכבדת את החלטתו של יוסי, מודה לו על תקופה נהדרת ומאחלת לו הצלחה מרובה בדרכו החדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully