וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר משיקה ערוץ חדש וחושפת את מספר המנויים שהצטרפו אליה

25.10.2017 / 12:00

בתוך פחות מ-3 חודשים הצטרפו לפרטנר TV 30 אלף לקוחות – כך חשפה החברה במסיבת עיתונאים; פרטנר וטדי הפקות משיקים את "ערוץ טדי", ערוץ צחוק ובידור ישראלי שינוהל באמצעות הסכמי שותפות מלאים עם היוצרים

מסיבת עיתונאים פרטנר TV. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מסיבת עיתונאים פרטנר TV/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

קבוצת פרטנר השיקה היום (רביעי) במסיבת עיתונאים ערוץ בידור חדש והודיעה על הצטרפות של 30 אלף לקוחות לשירות הטלוויזיה שלה, בתקופה של כ-3 חודשים. פרטנר השיקה את ערוץ טדי, ערוץ קומי מקורי, בהפקה משותפת של פרטנר, טדי הפקות ויובל נתן. מנהל התוכן של הערוץ הוא נדב פרישמן (ערוץ ביפ, "לילה בכיף", "רד ודביר"), והמפיק הראשי הוא אסף גורדון ("אובוי", "איש חשוב מאוד", "תא גורדין"). ערוץ טדי ינוהל באמצעות הסכמי שותפות מלאים עם היוצרים.

הערוץ, שיעלה באפיק 15 באיכות שידור HD, בנוי בקונספט של Bite Size TV ויתמקד בקומדיה ישראלית מעולמות הסטנדאפ והרשתות החברתיות (פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם). בנוסף לתכני וכוכבי רשת מוכרים כדוגמת שחר חסון ואמני הקומדי בר, שוגר זאזא, שרוטונים ועוד, מפיק הערוץ תכנים מקוריים.

מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי, מסר: "השקת פרטנר TV בקיץ 2017 שינתה את שוק הטלוויזיה בישראל וחוללה תחרות בשוק לטובת הצרכן. שירות הטלוויזיה של פרטנר נותן מענה מושלם להרגלי הצפייה המסורתיים והרגלי הצפייה החדשים. בזכות השילוב בין תוכן עשיר ומגוון, ממשק חדשני ומחיר אטרקטיבי אנחנו מעניקים את חווית הטלוויזיה המתקדמת והמשתלמת בישראל. מהנתונים שברשותנו יותר מ-70% מהלקוחות שעברו לפרטנר TV התנתקו משירותי הכבלים והלוויין, ובכך הם גם חוסכים אלפי שקלים בשנים וגם נהנים מחוויית הטלוויזיה הטובה בישראל".

טמירה ירדני, מנכ"ל ובעלים טדי הפקות, אמרה כי "זהו יום מרגש עבורי. הרבה שנים אני חולמת על הקמת ערוץ בידור שכזה ואני שמחה שהרגע הזה הגיע. לפני למעלה עשרים שנה התחלנו במהלך דומה עם כוכבים צעירים שהפכו עם השנים לאנשי הבידור המרכזיים של ישראל, ואני בטוחה שגם כאן נבנה ערוץ תוכן עם עתיד מזהיר".

יובל נתן, מנהל שותף בערוץ טדי, אמר: "לא בכל יום מקימים גוף תוכן ישראלי חדש, וזה תמיד תהליך מסעיר וכיפי. בימים אלה אנו נמצאים בשלבי הפקה של מעל 15 סדרות חדשות שיעלו במהלך השנה, כולם בשותפות מלאה עם היוצרים (50-50 חלוקת זכויות). הערוץ הזה נבנה להרגלי הצפייה החדשים בפלטפורמות החדשות, לסוגי תכנים חדשים, ואנחנו שמחים לנסות פה פורמט חדשני וייחודי מסוגו, שיגדל את הכוכבים והפורמטים החדשים בתפר בין הדיגיטל לטלוויזיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully