וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך נראה היה השער של הניו יורקר אם קלינטון הייתה מנצחת?

וואלה ברנז'ה

26.10.2017 / 10:31

עשרה חודשים חלפו מאז הפסידה הילארי קלינטון את הבחירות לנשיאות ארצות הברית לדונלד טראמפ, וכל דיווח שמגיע מוושינגטון מעלה שוב את התהיה איך היו נראים הדברים במידה וקלינטון הייתה מנצחת. תעלומה אחת נפתרה השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עשרה חודשים חלפו מאז הפסידה הילארי קלינטון את הבחירות לנשיאות ארצות הברית לדונלד טראמפ, וכל דיווח שמגיע מוושינגטון מעלה שוב את התהיה איך היו נראים הדברים במידה וקלינטון הייתה מנצחת. תעלומה אחת נפתרה השבוע - איך נראה היה במקרה כזה השער של מגזין הניו יורקר, המגזין היוקרתי ביותר בעולם.

קלינטון הוציאה לאחרונה את הספר "מה קרה", ספר זכרונות מהמרוץ ב-12 בספטמבר, ולקראת פרסום ראיון מקיף עמה פרסמו אנשי מגזין ניו יורקר גם את השער שאותו התכוונו להדפיס במידה והייתה מנצחת את טראמפ - כפי שהאמינו רבים. השער שמעולם לא ראה אור הוא פרי יצירתו של המאייר הצרפתי מאליכה פארבה.

בתצלום נראית הגברת קלינטון מתבוננת בירח ממהחלון של החדר הסגלגל בבית הלבן. האיור, שנועד לעורר רגשות של אופטימיות ותקווה עם השבעת הנשיאה הראשונה בהיסטוריה של ארצות הברית - מעביר היום לבטח רגשות קרובים יותר לעולם המלנכוליה.

לאחר שטראמפ עלה לשלטון פרסם מגזין הניו יורקר על שערו הקדמי, מהדורת ה -21 בנובמבר 2016, תמונה המציגה חומת לבנים אדומה מאת האמן בוב סטאקה. העורכת האומנותית של המגזין פרנסואה מולי, אמרה בהתייחס לבחירה: "כאשר קיבלנו לראשונה את תוצאות הבחירות, הרגשנו כאילו פגענו בחומת לבנים, בכל הכוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully