וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר: יוליה שמאלוב-ברקוביץ תשמש כיו"ר הרשות השנייה

26.10.2017 / 19:45

לוואלה ברנז'ה נודע כי הוועדה לבדיקת מינויים בשירות הציבורי אישרה את מינויה של הח"כית לשעבר לתפקיד יו"ר הרשות השנייה - כאשר עדיין נדרש האישור הסופי של הממשלה. מדובר במינוי פוליטי עבור תפקיד רגולטורי בכיר בשוק התקשורת

חברת הכנסת יוליה שמאלוב ברקוביץ'. עומר מירון
חברת הכנסת יוליה שמאלוב ברקוביץ'/עומר מירון

הוועדה לבדיקת מינויים בשירות הציבורי אישרה את מינויה של הח"כית לשעבר יוליה שמאלוב-ברקוביץ לתפקיד יו"ר הרשות השנייה - כך נודע לוואלה ברנז'ה. כרגע ההחלטה הסופית בנוגע למינויה ממתינה לאישור הממשלה.

לאחרונה פורסם כי שר התקשורת איוב קרא מתכוון למנות את שמאלוב-ברקוביץ' לתפקיד היו"ר במקומה של אוה מדז'יבוז', שפרשה לפני מספר שבועות מהתפקיד לאחר שנבחרה לשמש כראש הרשות למעמד האישה.

מדובר במינוי פוליטי עבור תפקיד רגולטורי בכיר בשוק התקשורת, שכן שמאלוב-ברקוביץ' היתה ח"כית מטעם מפלגת קדימה ובנוסף התמודדה ברשימת הליכוד ב-2013. כיום שמאלוב-ברקוביץ' משמשת כיועצת אסטרטגית בתחום השיווק. בעבר היא כיהנה כמנכ"לית "וסטי" וניהלה את ערוץ 9 ברוסית.

היא תיכנס לתפקיד באחת התקופות הרגישות ביותר בשוק הטלוויזיה הישראלית, בזמן פיצול ערוץ 2 שיתרחש בשבוע הבא וצפוי להביא לשינוי דרסטי בתחום. יש לציין כי הרשות מתנהלת מזה מספר שנים ללא מנכ"ל קבוע. מועצת הרשות השנייה הנוכחית החלה בתפקידה בתחילת 2015, ואמורה לכהן כארבע שנים - ואולם בינתיים פרשו מהמועצה עד כה 5 חברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully