וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבוב פרסה: עורך "מבט" לשעבר עוזב את ערוץ 20 – וחוזר לתאגיד

29.10.2017 / 11:40

לאחר שעזב את השידור הציבורי לפני כחצי שנה ומונה לעורך "לפני כולם" בערוץ 20 - לוואלה ברנז'ה נודע כי עמית וינטר חוזר לתאגיד וישמש כעורך המשנה של "שבע אקטואלי", כשברקע העיכוב בעליית מהדורת החדשות של ערוץ 20 לאוויר

7 אקטואלי. יחצ,
7 אקטואלי/יחצ

עמית וינטר עוזב את ערוץ 20 וחוזר לתאגיד השידור – כך נודע לוואלה ברנז'ה. וינטר צפוי לשמש כעורך המשנה של "שבע אקטואלי" בכאן 11, מתחתיו של העורך מוטי פרנגי. כיום וינטר עורך את "לפני כולם" בערוץ 20, אליו עבר לפני כחצי שנה מהשידור הציבורי.

וינטר שימש במשך כשנתיים כעורך מהדורת "יומן" בערוץ 1. הוא עבד בערוץ כ-9 שנים, במהלכן שימש במגוון תפקידים: בין היתר וינטר ערך את "ערב טוב ישראל" ו"חשבון שבועי". בנוסף לכך, הוא ערך לסירוגין את מהדורת "מבט" בשנה וחצי האחרונות של רשות השידור.

סיבוב הפרסה של וינטר מתרחש כשברקע העיכוב המשמעותי בעליית מהדורת החדשות של ערוץ 20 לאוויר. כבר בסוף 2016 הערוץ קיבל אישור לשדר מהדורת חדשות, ואולם עוד קודם לכן, RGE, בעלת ערוץ 10, עתרה לבג"ץ נגד השינוי בתנאי הרישיון של הערוץ ודרשה ממועצת הכבלים והלוויין לנמק את הסיבה לשינוי. מדובר בשינוי שאיפשר לערוץ 20 להקצות 75% מזמנו לנושאים הקשורים במורשת והוא גם זה איפשר לבסוף למועצה לאשר לערוץ 20 לשדר מהדורת חדשות יומית. בתחילת יוני בג"ץ הוציא צו על תנאי למשך 3 חודשים שבו הוא דורש ממועצת הכבלים והלוויין לנמק את השינוי שנעשה ברישיון של ערוץ 20.

בתחילת אוגוסט פורסם בוואלה ברנז'ה כי בגלל העיכוב הרב בשידור מהדורות חדשות בערוץ הוחלט בינתיים בערוץ להקפיא את גיוס העיתונאים לחטיבת החדשות – זאת לאחר שבערוץ 20 גייסו כבר מספר עיתונאים מערוצים מתחרים, וביניהם אלירן טל ואמיר איבגי מרשות השידור ז"ל, נועם אמיר ודנה סומברג מ"מעריב", ועוד. ככל הנראה, בערוץ מנסים להתמודד עם הקושי של המועצה בהעברת הבג"ץ של אישור החדשות – מה שהוביל לשינוי בשעת השידור של "לפני כולם" מהשעה 19:30 לפריים טיים לשעה 21:00.

טרם התקבלה תגובה מערוץ 20. בתאגיד אישרו את הפרטים. וינטר סירב להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully