וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנס אילת: פרס השדר המצטיין יוענק לאביב לביא מגלי צה"ל

וואלה ברנז'ה

30.10.2017 / 10:45

אגודת העיתונאים הכריזה על הזוכים בפרסי הרדיו שיחולקו בכנס הקרוב: "חמש בערב" עם בן כספית ואריה אלדד ברדיו FM103 זכתה בפרס תכנית האקטואליה הטובה ביותר; פרס על פרויקט מיוחד יוענק לכאן ב', על הסיקור הפעיל בתכנית "סדר יום" של קרן נויבך

אביב לביא. יחצ,
אביב לביא/יחצ

אגודת העיתונאים תל-אביב הכריזה היום (שני) על הזוכים בפרסי הרדיו שיחולקו בכנס אילת הקרוב. ועדת הרדיו, בראשות אמנון נדב, בחרה את הזוכים בקטגוריות השונות, מבין עשרות מועמדויות שהוגשו השנה. הוועדה החליטה להעניק את פרס השדר המצטיין לעיתונאי אביב לביא, המוביל כמגיש ראשי את התכנית "יהיה בסדר", המשודרת בגלי צה"ל למעלה מעשר שנים.

פרס תכנית האקטואליה הטובה ביותר יוענק השנה לתכנית "חמש בערב" של רדיו 103FM בהגשת בן כספית ואריה אלדד. הוועדה החליטה להעניק את פרס הפרויקט המיוחד לכאן ב', על הסיקור הפעיל והמתמשך בתכנית "סדר יום" בהגשת קרן נויבך, של היחס למטופלי הנפש בכלל ובפרט לסוגיית הקשירות והבידודים בבתי החולים הפסיכיאטריים.

פרס תכנית המלל הטובה ביותר, יוענק ל"תכנית הספורט של ישראל", בהגשת אופירה אסייג ואייל ברקוביץ', המשודרת ברדיו חיפה, רדיו ת"א, רדיו ירושלים, רדיו גלי-ישראל ורדיו דרום. התכנית, המשודרת מזה 8 שנים, מביאה מדי יום את חדשות הספורט.

בן כספית, אריה אלדד. גיא גלעד,
אריה אלדד ובן כספית/גיא גלעד

ועדת הרדיו החליטה להעניק פרס מפעל חיים בתחום הרדיו לדוד בן-בסט, יו"ר התאחדות תחנות הרדיו האזורי. בן בסט משמש כמנכ"ל ובעלים של שלוש תחנות רדיו אזורי: רדיוס FM100, רדיו לב המדינה ותחנת הרדיו פירוויה, המשדרת בשפה הרוסית. כמו כן הוא משמש מזה למעלה מ-15 שנה כיו"ר התאחדות תחנות הרדיו האזורי. בעבר שימש כקשב גלי צה"ל וכתב רשת NBC.

בשנת 1995 זכה עם קבוצה שהקים בזיכיון להפעלת תחנת הרדיו רדיוס, המשדרת מאז ועד היום. בשנת 2001 רכש את תחנת רדיו "לב המדינה" כשזו הייתה בקשיים, והקים במקביל את רדיו פירוויה בשפה הרוסית. בשנה זו נבחר לכהן כיו"ר התאחדות הרדיו האזורי, תפקיד בו הוא מכהן עד היום בהתנדבות. בן בסט הוא חובב רדיו פעיל מגיל 14. הוא משמש כיו"ר עמותת ידידי בית החולים מאיר בכפר סבא וסגן יו"ר עמותת ידידי בית החולים לוינשטיין ברעננה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
דוד בן בסט. יחצ,
דוד בן בסט/יחצ

הוועדה החליטה להעניק את פרס תכנית המוסיקה הטובה ביותר ל"מנטה" בהגשת ירון אילן ב"רדיו ירושלים". התכנית משודרת מזה שמונה שנים ברדיו ירושלים, ולמעלה מ-20 שנה ברדיו ירושלים במתכונתו הקודמת.

בנוסף, החליטה הוועדה לציין לשבח את תכנית הרדיו השבועית "הכל זהב" בהגשת תומר סגיס, שהפכה בשנים האחרונות לשמורה רדיופונית איכותית המוקדשת כולה לשימור ולטיפוח הזמר העברי. התכנית המופקת ברדיו תל אביב ומשודרת בסינדיקציה ברדיו גלי ישראל וברדיו חיפה, מעניקה במה שבועית ליצירתם ופועלם של גדולי הזמר העברי. ציון לשבח יוענק גם לשדר עמי מימון, מנחה התכנית "החידודון של עמי" ברדיו "קול ברמה".

תומר סגיס. דניאל קמינסקי,
תומר סגיס/דניאל קמינסקי
עמי מימון. יחצ,
עמי מימון/יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully