וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז טל: "הצענו לרשת לשתף פעולה - והם סירבו"

31.10.2017 / 16:15

יממה לפני הפרידה מהמותג 22, כאשר ברקע טונים צורמים בין הזכייניות היריבות, הגיע אחד מהטאלנטים הבולטים של קשת ארז טל לאולפן וואלה! News וחשף חלק מהמתיחות מאחורי הקלעים. ראיון

ארז מיכאלי

הלילה ייסגר באופן סופי ערוץ 2, שמתפצל החל ממחר לערוץ 12 של קשת וערוץ 13 של רשת. מי שאחראי על נעילת השידורים היא הזכיינית קשת, שהחליטה לשדר משדר מיוחד לרגל המאורע ההיסטורי, אותו יוביל ארז טל שהתארח באולפן וואלה! NEWS וסיפר מה צפוי להיות – ומדוע גם בערב האחרון של הערוץ שתי הזכייניות לא יכלו שלא לריב ביניהן.

"אנחנו עושים שידור שנקרא ערוץ 2 השידור האחרון בהחלט - וכולם יהיו. כשאני אומר כולם - זה כולם, זה לא מצעדי הנוסטלגיה. כולם יבואו, כולל איחוד עם לימור, כולל נינט שבאה ותתחבר לעצמה", אמר טל.

אני ביקשתי מאברי גלעד שיבוא וישב איתנו באולפן, אבל בסוף זה לא יצא. גם מרשת יבואו?

"תראה אם זה לא יצא, אני מניח שמישהו גרם לזה שזה לא ייצא, כי לדעתי לא הייתה לאברי בעיה לבוא. תשמע, זה ערב של קשת, לפי החוק זה יום שאנחנו קיבלנו ואנחנו משדרים ביום הזה. תן לי לספר לך סיפור שלא התכוונתי לספר - אני עורך את המשדר היום בערב, יצרנו קשר עם רשת ואמרנו - בואו נעשה עימות, כמו שעושים טראמפ והילארי. תשלחו שני טאלנטים ונשלח אנחנו שניים".

עימות רשת-קשת?

"עימות רשת קשת אבל לפי הכללים, בלי עריכה, זויות צילום אחידות, זמנים, שעון - כל הטקס. ברשת חשבו, חשבו ובסוף אמרו לא. 'אם כבר בוא נעשה משהו ביחד, תנו לנו זמן'. זה כמו שעכשיו אני אגיד לך - תן ל-ynet עשר דקות זמן במהדורה שלך, שיעשו מה שהם רוצים. זה לא עובד ככה, בעיקר לא יום לפני שמלחמת העולם בטלוויזיה מתחילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully