וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יממה אחרי הביקורת של יו"ר קשת - מנכ"לית פייסבוק מתראיינת לרשת

וואלה ברנז'ה

1.11.2017 / 14:30

לאחר הביקורת שהעבירה דרורית ורטהיים, שקראה למדינה להקשיח את הרגולציה בשוק כלפי גורמים מרכזיים בענף הפרסום, כשהיא רומזת לגוגל ופייסבוק - עדי סופר-תאני תתארח הערב בתכנית פתיחת העונה של "אקטואליות"

אבי לן העלה לעמוד הפייסבוק שלו תמונה של מנכ"לית פייסבוק ישראל עדי סופר עם פטיש. פייסבוק, צילום מסך
אבי לן העלה לעמוד הפייסבוק שלו תמונה של מנכ"לית פייסבוק ישראל עדי סופר עם פטיש/צילום מסך, פייסבוק

מנכ"לית פייסבוק ישראל, עדי סופר-תאני, תתארח הערב בתכנית פתיחת העונה של "אקטואליות" - פאנל הנשים החדש של "רשת 13". סופר-תאני, הנחשבת לאחת הנשים החזקות בתקשורת הישראלית, תתראיין לשרון כידון ולחברות הפאנל - ציפי רפאלי, מרגול ודנה ספקטור.

לא ברור האם בראיון המיוחד סופר-תאני תתייחס לדברים שאמרה אתמול יו"ר קשת, דרורית ורטהיים, שמתחה ביקורת על התנהלות המדינה בנוגע לשוק הטלוויזיה. ורטהיים קראה למדינה להקשיח את הרגולציה בשוק כלפי גורמים מרכזיים בענף הפרסום, כשהיא רומזת לגוגל ופייסבוק: "ככל שגוברת ידה של הרגולציה על התקשורת המסחרית, כך מתגלה אוזלת ידה התהומית במימוש הריבונות הישראלית על מתחרים אחרים בענף הפרסום, שפועלים באופן פרטיזני, ללא כל פיקוח, תוך פגיעה במי שפועלים על פי חוק, משלמים מסים ומפרנסים אלפי משפחות, יוצרים ואנשי טלוויזיה בישראל".

"אקטואליות" תעלה היום לראשונה לאוויר בשעה 17:15. מדובר באחת מהתכניות שהזכיינית השיקה לכבוד פיצול ערוץ 2, עבורו היא גם בנתה אולפן חדש ומשודרג עליו פורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה. התכנית תציג פאנל נשי, ממגוון המגזרים בחברה הישראלית, בדומה ל-The View המשודרת בארה"ב. כידון תשב עם שלוש מחברות הפאנל בכל פרק ותשוחח עימם על אירועי היום בארץ, בעולם וברשתות החברתיות. במהלך התוכנית יצטרפו לשולחן אורחים מובילים שיעניקו ראיון לחברות הפאנל.

כידון היא מגישה ברדיו תל אביב, עיתונאית ומגישה ב"רשת 13", ובעלת טור במגזין "ליברל". משתתפות הפאנל הן מעיין אדם – לשעבר דוברת שרת התרבות רגב, פיינליסטית "הישרדות" ובעלת טור בקבוצת "ישראל היום"; עיתונאית "ידיעות אחרונות" דנה ספקטור, המגישה גם תכנית ב-103FM; מוריה קור – בתו של אבשלום קור, המגישה תכנית רדיו בגל"צ; איילת פריש – יועצת התקשורת של שמעון פרס ז"ל; השחקנית אוולין הגואל, זוכת שני פרסי אופיר; הזמרת מרגלית צנעני; ציפי רפאלי – אמא והמנהלת האישית של בר רפאלי; עו"ד שני אילוז – שימשה בין היתר כפרקליטתם של אולמרט, קצב ולחיאני; ועו"ד ליה פילוס – מבכירות עורכות הדין בתחום הפלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully