וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש תאריך ולוקיישן: "גלובס" יעבור למגדלי אלון בתחילת 2018

5.11.2017 / 14:00

לוואלה ברנז'ה נודע כי לאחר מספר חודשי חיפוש, בעלות העיתון הכלכלי אלונה בר-און וענת אגמון, ביחד עם המו"ל סיגלר, בחרו במגדלי אלון שביגאל אלון - ברחוב שבו כבר שכנה המערכת בעבר. המעבר צפוי להתבצע בתחילת השנה החדשה

בניין מערכת גלובס. ראובן קסטרו
בניין מערכת גלובס/ראובן קסטרו

יש תאריך ומיקום: "גלובס" יעבור למגדלי אלון בתחילת השנה - כך נודע לוואלה ברנז'ה. כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, בעלות העיתון הכלכלי אלונה בר און וענת אגמון, ביחד עם המו"ל יובל סיגלר, חיפשו בחודשים האחרונים לוקיישן חדש למערכת בתל אביב, ובחרו בסוף במגדלי אלון שברחוב יגאל אלון. המגדלים ממוקמים בסמיכות ומדרום למגדל אלקטרה, הם מתנשאים לגובה 158 מטר ויש 40 קומות בכל בניין. כזכור, מערכת "גלובס" - כמו גם מערכת אתר ynet - היו ממוקמים בעבר ברחוב יגאל אלון.

מערכת "גלובס" ממוקמת כיום בראשון לציון, בבניין שהיה בבעלות אליעזר פישמן, הבעלים הקודם של העיתון. מערכת "גלובס" כבר שכנה בעבר בתל אביב, בתחילת שנות ה-80, בשנותיו הראשונות של העיתון. העזיבה של "גלובס" את העיר ראשון לציון תתרחש לאחר שבשנת 2016 קבוצת ידיעות עברה לשם במהלך גדול, שכלל צמצומים בקבוצה ואיחוד מערכות.

בחודשים האחרונים עבר גל שינויים דרמטי על מערכת העיתון הכלכלי, כאשר סגן העורך אלי ציפורי הודח והוחלף בנעמה סיקולר מכלכליסט, עורך האתר דורון אביגד פרש כעבור 16 שנה בעיתון. בנוסף לכך, המשנה למנכל, מוטי בר זיו, פרש גם הוא מ"גלובס" - וגם מנהל ה-TV לירן כגן. טל שניידר מונתה לתפקיד הכתבת הפוליטית של העיתון ורועי ברק לראש מערכת החדשות. בנוסף לכך, בשבוע שעבר הצטרף למערכת "גלובס" דור צח, לשעבר אתר מאקו ו"כלכליסט", שישמש כעורך החדש של מדור טכנולוגיה והיי-טק בעיתון.

ב"גלובס" אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully