וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: אבי בר יקים ערוץ חדש בהוט

6.11.2017 / 9:38

ערוץ "עשה זאת בעצמך" עשוי לקום בהוט בחודשים הקרובים - כך נודע לוואלה ברנז'ה. נראה כי מי שיפעיל אותו הוא מבעלי ערוץ 20 ושהערוץ יהיה בתשלום. ניסיונות להקמת ערוץ דומה בישראל נעשו בעבר, בין השאר על ידי הח"כ לשעבר דדי צוקר

אבי בר. נמרוד סונדרס
אבי בר/נמרוד סונדרס

מסתמן כי ערוץ חדש ברוח "עשה זאת בעצמך" יקום בהוט בחודשים הקרובים, כך אומרים לוואלה ברנז'ה גורמים בתעשיה. הערוץ עשוי להיות מופעל על ידי אבי בר, וכנראה יהיה בתשלום. בר והוט בחרו שלא להגיב לידיעה.

אבי בר, לשעבר מנכ"ל ערוץ הספורט, הוא מבעלי ערוץ 20, וחברת אימג'ן מדיה שבבעלותו מחזיקה גם בערוץ הילדים זום (בשותפות עם קבוצת סבן), ובערוץ הספורט טרייס. במהלך 2016 רכש 50% מאתר האינטרנט 0404 בעל האוריינטציה הימנית, ובאחרונה רכש, באמצעות חברת אימג'ן מדיה, את מלוא מניות "רדיו קול חי".

נסיונות להקמת ערוץ "עשה זאת בעצמך" בישראל כבר נעשו לא פעם בעבר. לפני קצת יותר מ-6 שנים פורסם בעיתון הארץ כי חברה שהקימו חבר הכנסת לשעבר דדי צוקר, מפיק הטלוויזיה והקולנוע וסמנכ"ל התוכן ברשת לשעבר חיים שריר ואיש יחסי הציבור אייל ארד יזמה הקמת שלושה ערוצי נישה בכבלים, ואחד מהם הוא ערוץ "עשה זאת בעצמך". בסופו של דבר לא עלה ערוץ כזה לאוויר.

  • עוד באותו נושא:
  • אבי בר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully