וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלכס גלעדי חשף בפניי את איבר מינו ואמר לי: 'דברי אליו'"

וואלה ברנז'ה

5.11.2017 / 21:04

לאושרת קוטלר מצטרפת גם עיתונאית הארץ נרי ליבנה שחושפת כי מנכ"ל קשת לשעבר אלכס גלעדי "ירד בחלוק משי והציע הצעה מגונה. צעקתי עליו שיסגור את החלוק ויזמין לי מונית". גלעדי: "דבריה של נרי נכונים בעיקרם"

מסיבת עיתון חדשות. ניב אהרונסון
מסיבת עיתון חדשות/ניב אהרונסון

עיתונאית הארץ נרי ליבנה חשפה היום (ראשון) כי אף היא קיבלה הצעה מגונה ממנכ"ל ונשיא קשת לשעבר אלכס גלעדי. "גלעדי שאל אותי מתי אוכל לפגוש אותו משום שהוא רוצה להציע לי משהו שיעניין אותי. הוא הציע שניפגש מחוץ למשרד, כדי לשמור על דיסקרטיות בנוגע להצעה, שעדיין האמנתי בתום לב שהיא הצעת עבודה. הוא הציע שניפגש לדרינק ואחר כך נלך לארוחת ערב", כתבה ליבנה בטור מיוחד בעיתונה.

לדבריה, "בשש או שבע בערב נפגשנו בבית קפה שהתגלה כמקום המפגש של ההון?שלטון?עיתון...הוא הציג אותי בפני אנשים שידעתי שאני אמורה להכיר, כאילו אני הרכש החדש שלו. לאחר מכן הוזמנתי על ידי גלעדי להצטרף אליו ואל הנהג לנסיעה למסעדת 'מול ים'...גלעדי אמר שבאחד הערוצים משודרת תוכנית אקטואליה חדשה שהוא חייב לראות וביקש שאצטרף אליו לנסיעה לביתו. לא ראיתי שום סיבה לסרב. הגענו לביתו, הוא הציע לי לשתות. ביקשתי דיאט קולה. הוא הושיב אותי על ספה מול קיר מרובה מסכים, אמר שהוא הולך "להתרענן" ועלה אל הקומה השנייה בגרם המדרגות המפותל עם מעקה הברונזה".

"כשירד משם, הוא לבש חלוק משי שאותו תיארתי בתוכנית כחלוק בסגנון פוקה הירש במערכון של גדי יגיל. מתחת לחלוק הוא לבש חולצה מכופתרת עד הצוואר וגופייה לבנה. משום מה החליט לפרוש לפתע את שולי החלוק, חשף את עצמו בפני ואמר לי 'דברי אליו'. זה לא היה המיקרופון שרציתי, כמובן. צעקתי עליו שיסגור מהר את החלוק וביקשתי שיזמין לי מונית. 'מה את הולכת לעשות עכשיו?', הוא שאל. אמרתי לו שאני הולכת לפגוש את כל החברות הפמיניסטיות שלי, ולספר להן בדיוק מה הוא עשה. הוא לחץ על איזשהו מספר בחייגן האוטומטי ואמר לי שהנהג שלו מחכה לי בחוץ. 'מה, כבר?', שאל אותי הנהג, שידע כנראה בדיוק מה קורה שם בווילה, 'בדרך כלל זה לוקח כמה שעות'".

ליבנה הסבירה כי התלבטה האם לכתוב את הדברים, ורק לאחר שראתה כי "בקשת לא מתייצבים כראוי מאחורי אושרת קוטלר", היא החליטה כי הגיע הזמן. "אני משוכנעת שאין אף אדם סביר שמפקפק בנכונות דבריה של אושרת קוטלר. אני מקווה שאין איש שאיננו נגעל מהתנהגותו של מי שהיה אז איש מפתח בקשת, אייקון תקשורתי שהשתן עלה לו לראש עד כדי כך שלא רק דימה לעצמו שהוא מפיק מהוליווד, אלא גם האמין שהוא אמור להתנהג כאחד כזה".

חבר הוועד האולימפי אלכס גלעדי. מגד גוזני
חבר הוועד האולימפי אלכס גלעדי/מגד גוזני

גלעדי: "מצטער מעומק ליבי"

גלעדי מסר בתגובה: "דבריה של נרי נכונים בעיקרם. לא הייתי אז בתפקיד בקשת ולא מזכירתי התקשרה אליה אלא אני. מה שאנשים מבוגרים עושים בחייהם, בבתיהם הפרטיים במסגרת מערכת יחסים אישית, זה עניינם הפרטי. באשר לטענותיה של אשרת קוטלר, בשנת 94' לא היתה לקשת תוכנית בוקר וגם לא ב-95' כשעזבתי את תפקידי, כמנכ"ל קשת. לא ערכתי לה אודישן ואיני זוכר ששוחחנו, כפי שציינה. בכל המקרים, לא היתה כוונה לפגוע ואם התנהגותי גרמה לעגמת נפש, אני מצטער מעומק ליבי".

כזכור, בשבוע שעבר חשפה מגישת "המגזין" בערוץ עשר כי בעת שניסתה להתקבל לקשת בשנת 94 הציע לה אלכס גלעדי לצאת איתו לארוחת ערב, ואילו היא סירבה. קוטלר סיפרה כי באותו הרגע אמרה לו - "אתה יודע שאני נשואה". והוא השיב לה, "מה זה קשור? את לא יודעת איך מתקדמים בטלוויזיה? בהוליווד? עניתי לו שאני יודעת, וכנראה שלא אתקדם ככה לשום מקום כי אני לא מתכוונת לאכול איתו ארוחת ערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully