וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנס אילת: פרס מפעל חיים יוענק לרינה מצליח ולשושנה חן

וואלה ברנז'ה

6.11.2017 / 14:50

אגודת העיתונאים החליטה להעניק לפרשנית הפוליטית של חברת החדשות וכתבת הצרכנות של "ידיעות אחרונות" פרס מפעל חיים בכנס אילת לעיתונות שייערך החודש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רינה מצליח/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנהלת אגודת העיתונאים בתל אביב החליטה להעניק את פרס מפעל חיים של כנס אילת לעיתונות 2017 לרינה מצליח מחברת החדשות (לשעבר חדשות 2) ולשושנה חן מ"ידיעות אחרונות".

מצליח משמשת כפרשנית הפוליטית של חברת החדשות, מגישת "פגוש את העיתונות" ברשת ו"המהדורה המוקדמת" ביום שישי בקשת. בשנות ה-80 החלה לעבוד כעורכת, כתבת וקריינית חדשות ב"קול ישראל" והייתה לאישה הראשונה המשמשת כשדרית ראשית בתכנית "שירים ושערים". ב-1993 הצטרפה לחדשות 2 ושימשה לאורך השנים ככתבת שטח, מגישת מבזקים וכתבת בכנסת. ב-2004 החלה לשמש ככתבת הפוליטית של חברת החדשות. בסוף השנה שעברה זכתה בפרס פרימור של הרשות השנייה - על הסיקור המתמשך של פרשת חטיפת ילדי תימן, שהעלה את הפרשה מחדש לסדר היום הציבורי.

שושנה חן. יובל חן,
שושנה חן/יובל חן

חן החלה לעבוד לפני יותר מ-30 שנה כעיתונאית ב"ידיעות אחרונות". באגודת העיתונאים סבורים כי "תוך זמן קצר הפכה חן לכתבת צרכנות מובילה ומשפיעה. בזכות עבודתה, תחום הצרכנות הפך מתחום זניח ושולי לתחום ליבה הן במדורי הכלכלה והן בעיתונות הכללית, המודפסת והאלקטרונית. חן קבעה סטנדרט בלתי מתפשר ונטול פניות בבדיקות צרכניות במגוון נושאים. תחקירים עליהם היא חתומה הניבו לא פעם שינוי חוק ושינויי תקנות".

מצליח אמרה: "אני מודה לאגודת העיתונאים בתל אביב. בימים אלה של תהפוכות בתחום התקשורת, אני מקווה שהעיתונות בישראל תמשיך להיות כפי שהייתה עד היום, אחת הטובות בעולם".

חן מסרה: "זהו רגע של התרגשות וחשבון נפש. הבחירה בי רק מגדילה את כובד האחריות לעשות מלאכתי באמונה. התפקיד להשמיע את קול הצרכן ולהילחם את מלחמתו רק הולך ונעשה קשה יותר ויותר. אני תפילה שאוכל רק להשתפר. תודה רבה לרבים שבלעדיהם לא הייתי מגיעה להישג זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully