וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה ויס על גבי גזית: "התעקש לנשק על הפה כשנפגשים במערכת"

וואלה ברנז'ה

7.11.2017 / 13:40

תיבת הפנדורה של ההטרדות המיניות בעולם התקשורת ממשיכה להיפתח, והפעם מדובר בגבי גזית – כך טוענת הכתבת המדינית של חדשות 2, שצייצה: "תחשוב טוב גבי גזית. גם לפני 15 שנה עשית. ויותר. כמו למשל להתעקש לנשק על הפה כשנפגשים ככה סתם"

דנה ויס גבי גזית. יחצ,
דנה ויס גבי גזית/יחצ

תיבת הפנדורה של ההטרדות המיניות בעולם התקשורת ממשיכה להיפתח, כאשר הפעם מדובר בגבי גזית – כך טוענת דנה ויס. הכתבת המדינית של חדשות 2 כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "תחשוב טוב גבי גזית. גם לפני 15 שנה עשית. ויותר. כמו למשל להתעקש לנשק על הפה כשנפגשים ככה סתם במסדרון במערכת. למה. ככה. כי אתה יכול. בשגרה".

את הדברים כתבה ויס בעקבות דברים שאמר גזית בתחילת השבוע בתכנית הרדיו שלו ב-103. בתכנית התארחה עו"ד טלי גוטליב – ואמרה, כשהיא מתייחסת למקרים האחרונים שנחשפו בישראל, כי "הנזק שאנחנו גורמות לעצמנו הוא בלתי רגיל כאשר אנו מזכירות מקרים של הטרדות מיניות שהתרחשו לפני הרבה מידי שנים. אנחנו עושות לעצמנו נזק והופכות להיות פצצות זמן מתקתקות במקום העבודה, כל כך התקדמנו וכל כך הלכנו אחורה".

בתגובה לדבריה של גוטליב, גזית אמר: "אין לי ספק שקרוב היום שמישהי תספר עליי סיפור מלפני 45 שנה. אני מניח שלפני 45 שנה ליטפתי ישבנה של אישה. אני בוחן את סיפורה של אושרת קוטלר אשר בצעירותה פנתה למנכ"ל קשת, אלכס גלעדי, בבקשה לפגישת עבודה והוא הזמין אותה לארוחת ערב. היא הדגישה בפניו שהיא נשואה והוא טען בפניה שהיא לא יודעת כיצד מתקדמים בתעשיית הטלוויזיה, האם מדובר בהטרדה מינית?".

החשיפה של ויס מגיעה לאחר שבשבוע האחרון פורסמו מספר מקרים של הטרדות מיניות מצד בכירים בתקשורת. אשרת קוטלר מערוץ עשר ונרי ליבנה מ"הארץ" טוענות כי נשיא קשת אלכס גלעדי הציע להן בעבר הצעות מגונות בתמורה לקידום בקריירה. ליבנה אף סיפרה אתמול בראיון כי פנו אליה מספר נשים נוספות עם טענות דומות, כאשר אחת מהן סיפרה כי נאנסה על ידי גלעדי.

בנוסף לכך, אתמול פורסמו 2 מיילים מטרידים ששלח עורך "האח הגדול: לשעבר בקשת, יורם זק, שכתב בין היתר: "בנות קשת המפתות, עובדות מאקו הממזריות, הבנות הזורמות מערוץ ביפ וערוץ 24, בקיצור כל הבנות בבניין והבנים גם. הבוקר בשבע התעוררתי עם זקפת בוקר מטורפת". בעקבות הפרסום, זק התנצל על הדברים.

טרם התקבלה תגובה מגזית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

האזינו לגזית ב-103FM, על חשיפת מקרי ההטרדות מהעבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully