וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרת הביתה: איריס שטיבלמן עוזבת את פינס – ועוברת ל"הצינור" בערוץ עשר

7.11.2017 / 20:10

פיצול ערוץ 2 התרחש לפני כשבוע, אך המעבר של אנשי תקשורת בין הערוצים השונים רחוק מלהסתיים: לוואלה ברנז'ה נודע כי כתבת "ערב טוב עם גיא פינס" עוברת ל"הצינור" בערוץ עשר - שם תשמש ככתבת ומגישת פינות

איריס שטיבלמן. יחצ,
איריס שטיבלמן/יחצ

פיצול ערוץ 2 התרחש לפני כשבוע, אך המעבר של אנשי תקשורת בין הערוצים השונים רחוק מלהסתיים: לוואלה ברנז'ה נודע כי הכתבת איריס שטיבלמן עוזבת את "ערב טוב עם גיא פינס" ועוברת ל"הצינור" בערוץ עשר. שטיבלמן תשמש ככתבת ומגישת פינות בתוכנית של טל ברמן באפיק 14. היא עבדה במערכת תכנית הבידור במשך כ-7 שנים.

שטיבלמן (30) היא כתבת ובמאית. היא החלה את דרכה בעיתון מעריב ככתבת ב"מגזין" ב-2008. בשנת 2010 שימשה כראש דסק מוזיקה בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" ובחמש שנים האחרונות שימשה ככתבת בתוכנית. במהלך השנים האחרונות ביימה סרטי דוקו על המוזיקה הים תיכונית עבור הוט VOD, שימשה ככתבת בתוכנית התרבות "קצת גבוה" עם יאיר ניצני והשתלבה בצוות התוכן בתוכנית של טל פרידמן בערוץ 10. ב-2015 ביימה את סרט הדוקו "הסוד הגדול של מיכל הקטנה" שעקב אחרי כוכבת הילדים ושודר בערוץ עשר.

שטיבלמן מסרה: "היה לי הזכות והעונג להיות חלק מהצוות המקצועי והמוביל של עולם הבידור בישראל. 'ערב טוב עם גיא פינס' היה בית עבורי במהלך השנים ותמיד השתדלתי להגיע לשטח ולראות את המפורסמים באור ייחודי, למצוא בהם את הכנות ולהצליח לחדור את התדמית המוכרת שלהם. עכשיו הגיע הזמן לפרוש כנף ולעזוב את הקן".

מערוץ עשר נמסר: "אנחנו הערכנו את עבודתה של איריס בתוכנית 'ערב טוב עם גיא פינס' ששודרה בערוץ עשר ואנחנו מאד שמחים שאנחנו חוזרים לעבוד ביחד".

פינס מסר: "איריס שטיבלמן גדלה והתפתחה אצלנו, והייתה חלק משמעותי מהמשפחה במשך שנים ארוכות וטובות. כשאתה אוהב מישהו ומעריך אותו צריך גם לשחרר ולאפשר לו לנסות אופקים חדשים. כולנו נשמח לראות אותה מצליחה כמו רבים שעבדו איתנו ופרושים היום היטב בשפע ערוצים ותוכניות בתקשורת הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully