וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזית: "הדברים שפורסמו ע"י ויס לא היו"; שטייף: "עוד ועוד עדויות. תקף מינית"

8.11.2017 / 11:10

גבי גזית מגיב להאשמות של דנה ויס ואומר כי לא היו דברים מעולם, כאשר במקביל הדס שטייף טוענת לעדות לפיה גזית תקף אישה. גזית: "כל הדברים שנכתבו ע"י ויס לא היו ולא נבראו". שטייף: "אישה, מהמוכרות בתחום, סיפרה לי שתקף אותה מינית מול אנשים במערכת"

גבי גזית בנושא אלון קסטיאל 21.11.2016. ניצן הפנר, קריאטיב קומנס,
גבי גזית בנושא אלון קסטיאל 21.11.2016/ניצן הפנר, קריאטיב קומנס

גבי גזית מגיב להאשמות של דנה ויס ואומר כי לא היו דברים מעולם, כאשר במקביל הדס שטייף טוענת לעדות לפיה גזית תקף אישה. אתמול הכתבת המדינית של חדשות 2 כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "תחשוב טוב גבי גזית. גם לפני 15 שנה עשית. ויותר. כמו למשל להתעקש לנשק על הפה כשנפגשים ככה סתם במסדרון במערכת. למה. ככה. כי אתה יכול. בשגרה".

בתגובה, היום גזית אמר בתכנית הרדיו שלו ב-103: "מלכתחילה לא חשבתי שיש צורך בתגובה, אבל בעקבות אינספור פניות של מאזיני התכנית האדוקים, בעיקר מאזינות, שבהמוניהן שלחו אלי במהלך הלילה הודעות תמיכה חמות והודעות גינוי על מה שהן מכנות השיימינג של הימים האחרונים, אני מרגיש חייב לכן חברותיי הטובות ולכם חבריי, ואני מבקש לומר בלי שזה יפתיע אף אחד – כל הדברים שנכתבו ופורסמו על ידי הגברת ויס לא היו ולא נבראו".

ואולם, במקביל לכך, הבוקר צייצה שטייף: "עוד ועוד עדויות. עכשיו אחת מחזקת לדנה וייס. אישה מהמוכרות בתחום, סיפרה לי הבוקר, איך גבי גזית תקף אותה מינית מול אנשים נוספים במערכת הטלוויזיה לפני שנים. חפן את שדיה ועוד. יש לה מסר אחד לדנה. אם הוא יתקוף אותה או יאיים בתביעה. היא תגיע להעיד ולחזק. אמרה ולא יספה".

האזינו לתגובה של גזית לויס ב-103FM

בתחילת השבוע גזית אירח בתכנית הרדיו שלו את עו"ד טלי גוטליב, שאמרה - כשהיא מתייחסת לפרסומים האחרונים מהשבוע האחרון על אלכס גלעדי - כי "הנזק שאנחנו גורמות לעצמנו הוא בלתי רגיל כאשר אנו מזכירות מקרים של הטרדות מיניות שהתרחשו לפני הרבה מידי שנים. אנחנו עושות לעצמנו נזק והופכות להיות פצצות זמן מתקתקות במקום העבודה, כל כך התקדמנו וכל כך הלכנו אחורה".

בתגובה לדבריה של גוטליב, גזית אמר: "אין לי ספק שקרוב היום שמישהי תספר עליי סיפור מלפני 45 שנה. אני מניח שלפני 45 שנה ליטפתי ישבנה של אישה. אני בוחן את סיפורה של אושרת קוטלר אשר בצעירותה פנתה למנכ"ל קשת, אלכס גלעדי, בבקשה לפגישת עבודה והוא הזמין אותה לארוחת ערב. היא הדגישה בפניו שהיא נשואה והוא טען בפניה שהיא לא יודעת כיצד מתקדמים בתעשיית הטלוויזיה, האם מדובר בהטרדה מינית?".

טרם התקבלה תגובה מגזית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully