וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב סכינים: הערוצים מנסים להעיר את שישי המנומנם

8.11.2017 / 15:32

המשבצת של שישי בערב לפני המהדורה המקדימה נתפסת לרוב על ידי תכניות אירוח או בישול - אך פיצול ערוץ 2 עושה את שלו ומעיר את הזכייניות לקרב גם פה: מצד אחד, ערוץ עשר שלוקח לרשת טאלנט מהעבר, ומצד שני רשת שמעלה פורמט חדש המזכיר תכנית ישנה של עשר

השף אבנר לסקין מבשל עם שום ירוק, פארמה קולטורה. דרור עינב
השף אבנר לסקין מבשל עם שום ירוק, פארמה קולטורה/דרור עינב

המשבצת המנומנמת של שישי בערב לפני המהדורה המקדימה נתפסת לרוב על ידי תכניות אירוח או בישול - אך פיצול ערוץ 2 עושה את שלו ומעיר את הערוצים לקרב גם פה: מצד אחד, ערוץ עשר שלוקח לרשת טאלנט מהעבר, ומצד שני רשת שמעלה פורמט חדש המזכיר תכנית ישנה של ערוץ עשר.

בשישי הקרוב תעלה לאוויר תכנית בישול חדשה בשישי בערב, בהשתתפות הילה אלפרט ומאיר אדוני - שעבר לאחרונה מרשת לקשת כשעזב את "משחקי השף" לטובת "בייק אוף". ברשת לא קופאים על השמרים ומתכוונים להעלות בתחילת השנה תכנית בישול חדשה משלהם, שתשודר באותה המשבצת, המזכירה את "קרב סכינים" ששודרה בערוץ עשר.

"הצד שלו והצד שלה" של ערוץ עשר בהפקת אלין תקשורת תשודר מיום שישי הקרוב בשעה 18:40 לפני "שישי עם אילה חסון" בערוץ עשר. בכל פרק ילמדו שני השפים, אלפרט ואדוני, אחד את השני לבשל מתכון ייחודי משלו.

ברשת צפויה לעלות בינואר - לאחר סיום העונה של תכנית האירוח של דידי הררי - תכנית חדשה בשם "היכון, הכן, שף" בהנחיית עדי שילון. בתכנית השפים יתמודדו אחד מול השני על בישול מתכון, בדומה ל"קרב סכינים". יש לציין כי התכנית של רשת מבוססת על פורמט מקורי של אנדמול העולמית בשם ready steady cook.

בערוץ עשר אישרו את הפרטים. טרם התקבלה תגובה מרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully