וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

13.11.2017 / 13:00

לאחר פגרה ארוכה, המדור חוזר עם 3 מינויים חדשים בקבוצת ידיעות: ראש מחלקת תחקירים, מנהל הפרוייקט בעיתון ל-70 שנה לישראל ועורך מוזיקה חדש בפ.פלוס; וגם: מי מנהלת הפיתוח החדשה של חברת הבת של ענני תקשורת?

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

מינויים חדשים בקבוצת ידיעות: לוואלה ברנז'ה נודע כי יהודה שוחט מונה לראש מחלקת התחקירים של ידיעות אחרונות. הוא מחליף בתפקיד את ליאור בן עמי, שעבר לנהל בעיתון את פרוייקט שנת ה-70 לעצמאות ישראל. שוחט מסיים את תפקידו כסגן עורך המוסף "24 שעות" אך טרם מונה לו מחליף.

לפני שעבד במוסף היומי של ידיעות, שוחט היה עורך בדסק החדשות של העיתון. בעבר שימש כעורך בדסק החדשות של "מעריב" , עורך עמודי התרבות של המוסף היומי "המגזין", כתב ועורך במדור הספורט של "מעריב" וכן כתב מוזיקה בעיתון וב"מעריב לנוער".

מינוי נוסף בקבוצת ידיעות, של מישהו שבעבר היה עורך וכתב ב"מעריב" ובמעריב לנוער, הוא גלעד ינאי: לוואלה ברנז'ה נודע כי ינאי ישמש כעורך המוזיקה והמדורים החדש של מגזין פנאי פלוס. הוא מחליף בתפקיד את שני נחשוני שעברה לתאגיד, כעורכת בדסק התרבות והבידור של כאן.

בתוך כך, מינוי חדש בחברת ענני תקשורת: לוואלה ברנז'ה נודע כי מיכל דבש-אוסטרר מצטרפת כמנהלת הפיתוח של חברת הבת - נאטס פרודקשנס. היא תעבוד ישירות מול מנכ"לית נאטס, אסנת סרגה, וכן מול המנכ"לית המשותפת של ענני תקשורת, אורלי אטלס-כץ, ותהיה אמונה על פיתוח תוכניות ותוכן מקורי. עד לאחרונה דבש-אוסטרר שימשה כמנהלת ערוץ זום ולפני כן הייתה העורכת הראשית של ערוץ הילדים.

סרגה מסרה: "אנחנו מאוד שמחים על הצטרפותה של מיכל אלינו לצוות. אני מאמינה ביכולות התוכן שלה ומתרגשת לקראת הדרך המשותפת שלנו".

דבש-אוסטרר אמרה: "אני מאושרת ונרגשת להצטרף ל-Nutz , חברה שמפיקה תוכן ללא פשרות ובסטנדרטים הכי גבוהים שיש, בניצוחה של אסנת סרגה שכולה לב וכישרון. התחנות בהן עברתי בדרכי המקצועית, הובילו אותי לבית הזה בו אוכל לממש, להמציא ולהוציא לפועל פרויקטים חדשניים ומרגשים שיככבו על המסך בארץ ובחו"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully