וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדרן ביום, יו"ר הקואליציה בערב: מדוע דחה ביטן ישיבה בכנסת?

ימים ספורים לאחר פרשת גזית, ב-103FM לא יורדים מהכותרות: ח"כ דוד ביטן הגיש היום תוכנית בתחנה תחת הכותרת "ביטן עצבני" והחליף את נתן זהבי. לח"כים שהגיעו לישיבת הנהלת הקואליציה שנקבעה לאותה שעה נמסר כי "ביטן נמצא מחוץ למשכן"

מבוכה לח"כ דוד ביטן באירוע תרבות בתיאטרון חולון. צילום: יותם רונן, יותם רונן
מבוכה לח"כ דוד ביטן באירוע תרבות בתיאטרון חולון/יותם רונן, צילום: יותם רונן
בעקבות שידור התכנית של ביטן, הנהלת הקואליציה - שמתכנסת בימי שני כדי לדון ולהחליט בענייניה השוטפים של הקואליציה - נדחתה היום במפתיע

ברדיו 103 לא מפסיקים להיות בכותרות בתקופה האחרונה: ימים ספורים לאחר פרשת גזית, שהובילה להוצאתו של השדרן לחופשה מהתחנה בעקבות תלונות על הטרדות מיניות, היום שידר ב-103FM יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן. הוא החליף את נתן זהבי שיצא לחופשה ובמקום "זהבי עצבני" שודרה התכנית "ביטן עצבני", כאשר גם מחר צפוי ביטן לשדר בתחנה.

הח"כ ענה לשאלותיהם של מאזינים ובמהלך השידור אמר: "אני מחליף את זהבי עצבני רק בלי להיות עצבני ובניגוד גמור לדעותיו". כאשר אחד המאזינים עלה לשידור ושאל את ביטן "פעם אחת ולתמיד - מי יותר שמן, אתה או אמסלם? באמת אבל", התברר כי מדובר באמסלם עצמו.

יש לציין כי על פי סעיף 46 לחוק הרשות, הגורמים המשודרים המפוקחים על ידי הרשות השנייה אינם רשאים לשדר שידורים שיש בהם תעמולה מפלגתית, למעט תעמולת בחירות. בעבר אף ננזף ח"כ זוהיר בהלול על ידי ועדת האתיקה של הכנסת, לאחר ששידר משחקי כדורגל ברדיו, כפי שעשה במשך שנים טרם בחירתו לכנסת.

בתוך כך, בעקבות שידור התכנית של ביטן, הנהלת הקואליציה - שמתכנסת בימי שני כדי לדון ולהחליט בענייניה השוטפים של הקואליציה - נדחתה היום במפתיע. לחברי כנסת שהתעניינו בסיבה לכך, נמסר כי "ביטן נמצא מחוץ למשכן הכנסת".

גורם ב-103 הבהיר כי מדובר בשידור חד פעמי של ביטן, וכי זו תכנית שבה המאזינים משמיעים את קולם ולא תכנית המהווה שופר לח"כ.

מהרשות נמסר בתגובה: "על פניו יש טעם לפגם בהגשת תכנית רדיו על ידי חבר כנסת המכהן בתפקיד בכיר כיו"ר הקואליציה. עם זאת אנו מאמינים כי יש לקחת את הנושא בפרופורציה הראויה, ולאור זאת הרשות השנייה תבדוק את הנושא מול התחנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully