וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות מחלוקת עם הרשות: "חדר המצב" של חדשות עשר תרד מהאוויר

13.11.2017 / 14:51

פרסום ראשון: פחות משבועיים לאחר עלייתה לאוויר - המהדורה המקדימה של חדשות עשר בהגשת תמר איש שלום תרד מהאוויר זאת לאחר שברשות השנייה דרשו שתבודל מהמהדורה המרכזית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהדורת החדשות המקדימה של חדשות עשר "חדר המצב" תרד מהאוויר פחות משבועיים לאחר עלייתה, זאת בשל מחלוקות עם הרשות השנייה על אופי השידור - כך נודע לוואלה ברנז'ה.

בחדשות עשר החליטו להוריד משידור את המהדורה, זאת בשל דרישתה של הרשות לייצר תכנים השונים במהותם ובאופיים מאלו של המהדורה. התכנית, שעלתה מיד עם פיצול ערוץ 2 במטרה לנצל את החיסרון המרכזי של רשת ברצועה המקדימה לחדשות, הצליחה לא אחת לנצח את "לפני החדשות עם אודי ולוסי" באחוזי הצפייה.

כזכור, לפני כשבועיים פורסם בוואלה ברנז'ה כי מועצת הרשות השנייה אישרה לערוץ 14 לשדר את המהדורה ואולם כבר אז, מדובר היה באישור חד פעמי שניתן מדי יום, זאת בשל סירובה לאשר מבחינה רגולטורית את הארכת המהדורה.

את המהדורה המקדימה הובילו תמר איש-שלום וטלי מורנו והשתתפו פרשני וכתבי חדשות עשר, כאשר המודל היה המשדר המקדים ל"שישי עם איילה חסון" וכן ל"אולפן שישי" של חדשות 2 - או בשמה החדש "חברת החדשות".

לפני כשנה וחצי ערוץ 10 ספג התנגדות מהרשות להארכת המהדורה המרכזית בכ-20 דקות. לאחר שבחברה עתרו לבג"ץ הארכת המהדורה לא אושרה – ואולם בחברה הצליחו להתגבר על הקושי הרגולטורי ולהאריך אותה באמצעות הוספת חלק מגזיני ב-21:00 בערב. לאחר כל הסאגה, הערוץ החזיר מיוזמתו את המהדורה לאורך סביר של שעה.

טרם התקבלה תגובת הרשות. בערוץ עשר בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully