וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכש החדש של קרני זיו בקשת: יובל הורוביץ

14.11.2017 / 13:39

לוואלה ברנז'ה נודע כי יובל הורוביץ, שעבד ב-10 השנים האחרונות בקנלר ייצוג אומנים, מצטרף למחלקת הדרמה בקשת כאחראי על פיתוח הדרמות הבינ"ל עבור KI

לוגו  קשת לאחר הפיצול. יח"צ,
לוגו קשת לאחר הפיצול/יח"צ

שבועיים לפיצול ערוץ 2, ובערוץ 12 של קשת מתפנים לחיזוק אגף הייצוא הבינלאומי: לוואלה ברנז'ה נודע כי יובל הורוביץ, שעבד ב-10 השנים האחרונות בקנלר ייצוג אומנים, מצטרף למחלקת הדרמה בקשת בניהולה של קרני זיו. הורוביץ יהיה אחראי לפיתוח הדרמות הבינ"ל בקשת, זאת לאור הגידול בפעילות של KI בעולם הדרמות - ברחבי העולם ובארה"ב בפרט. במסגרת תפקידו הורוביץ ינסה לאתר סיפורים שיפותחו על ידי יוצרים ישראליים לשוק הבינלאומי.

הזרוע הבינלאומית של קשת – KI נחשבת כיום ליצרנית התוכן הגדולה בישראל. לאחרונה נמכרה הסדרה "כפולים" ל"הולו" – אחת מפלטפורומות ה-VOD המובילות בארה"ב. הסדרה The A Word ("פלפלים צהובים") אשר נרכשה על ידי BBC One ו-SundanceTV, העפילה בנתוניה מעל ממוצע רצועת הפריים טיים בכל ערב בו שודרה ותעלה בעונה שנייה בקרוב; הסדרה "להיות איתה" נרכשה על אמזון לשידור ברחבי העולם, הסדרה זוכת פרסי האמי וגלובוס הזהב Homeland (חטופים) זכתה לרימייקים ברחבי העולם ונמכרה ללמעלה מ-60 טריטוריות. כמו כן בעונת הסתיו האחרונה שתי סדרות דרמה שפותחו על ידי קשת שודרו ברשתות המובילות בארה"ב – חכמת ההמונים ברשת CBS ו-"THE BRAVE" ששודרה ברשת NBC.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully