וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היוצרים חוזרים לשטח: בגלל סלקום ופרטנר - היצירה המקומית הפסידה 20 מיליון שקל

19.11.2017 / 12:23

ביום רביעי הקרוב תיערך הפגנה שתצא מכיכר רבין – כאשר המארגנים אינם חושפים היכן תסתיים. הארגונים מוחים על היעדר הרגולציה בסלקום ופרטנר ועל כוונת שר התקשורת להפחית את מחויבויות התוכן של הערוצים להפקות מקור

הפגנת היוצרים. באדיבות המצולמים
הפגנות היוצרים, ארכיון/באדיבות המצולמים

ארגוני היוצרים מחממים מנועים לקראת מאבק חדש, כאשר הפעם הם מוחים נגד העובדה שהחברות סלקום ופרטנר אינן מחוייבות בהשקעה בהפקות מקור בטלוויזיה. ביום רביעי הקרוב תיערך הפגנה שתצא בשעות הצהריים מכיכר רבין תל אביב – כאשר המארגנים אינם חושפים היכן ההפגנה תסתיים.

הארגונים טוענים כי היצירה המקומית הפסידה 20 מיליון שקל מאז שסלקום ופרטנר נכנסו לשוק הטלוויזיה. בנוסף, הם אומרים כי סלקום השקיעה 120 אלף שקל ב-3 שנים, בפיתוח 3 תכניות טלוויזיה שלא יצאו לפועל. ואולם, יש לציין כי פרטנר השיקה לאחרונה ערוץ קומדיה חדש בשיתוף חברת טדי הפקות, המנוהל באמצעות הסכמי שותפות מלאים עם היוצרים המקומיים.

הארגונים גם מוחים על כוונת שר התקשורת איוב קרא להפחית בחקיקה את הרגלוציה על הערוצים, מה שיוביל להפחתה במחויבות שלהם בהפקות מקור. במסיבת עיתונאים שכינס קרא לפני כחודש הוא הצהיר כי בכוונתו להפחית רגולציה על הערוצים, במיוחד במצב החדש שנוצר בשוק עם פיצול ערוץ 2. ואולם, כאשר הוא הבהיר כי הוא גם מעוניין לסגור את התאגיד, שר התקשורת גם אמר כי ייבחן במקביל הקמת קרן לשידור הציבורי להפקות מקור בסך 100 מיליון שקל, שבאמצעותה יחזק את הערוצים המסחריים במכרזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully