וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביצעה רצח אופי, רמסה שמי - לשם פרסום עצמי": זהבי תובע 1.8 מיליון שקלים משטייף

20.11.2017 / 13:15

שדרן רדיו 103FM נתן זהבי הגיש תביעת לשון הרע בסך 1.8 מיליון שקלים נגד כתבת הפלילים של גל"צ. בתביעה, זהבי דורש פיצוי בשווי 140 אלף שקל ללא הוכחת נזק עבור כל אחד מ-13 הפרסומים של שטייף נגדו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
מדובר ב"רצח אופי של התובע על ידי הנתבעת, אשר עושה שימוש ציני בחשיבות של קמפיין METOO... תוך שלמעשה היא שמה לה למטרה לבוא חשבון ולנצל מעמדו התקשורתי של התובע לשם פרסום עצמי"

לאחר שאתמול הודיע בשידור כי יתבע את הדס שטייף, נתן זהבי הגיש תביעת לשון הרע בסך 1.8 מיליון שקלים נגד כתבת הפלילים של גל"צ. בתביעה, זהבי דורש פיצוי בשווי 140 אלף שקל ללא הוכחת נזק עבור כל אחד מ-13 הפרסומים של שטייף נגדו. בנוסף לכך, עורכי דינו של השדרן דורשים ששטייף תפרסם הודעת תיקון או הכחשה בהיקף ובנוסח שבית המשפט יקבע - שתפורסם גם בפייסבוק, בתקשורת ובגל"צ – וכי על שטייף לכסות את הוצאות המשפט.

בתביעה נכתב כי "הנתבעת ביזתה את התובע, הלבינה את פניו ברבים בהיקף נרחב יותר, תוך שהיא משתמשת בגישה קלה שלה לאמצעי התקשורת, בהיותה עיתונאית, ובפרט למאזיני הרדיו בתחנת גל"צ, בשורה ארוכה של פרסומים, יום אחר יום, שבאמצעותם פגעה קשות בשמו של התובע". עוד נטען כי מדובר ב"רצח אופי של התובע על ידי הנתבעת, אשר עושה שימוש ציני בחשיבות של קמפיין METOO... תוך שלמעשה היא שמה לה למטרה לבוא חשבון ולנצל מעמדו התקשורתי של התובע לשם פרסום עצמי, באמצעות השמצות נבזיות במיוחד ברף הגבוה ביותר האפשרי הרומסות את שמו הטוב של התובע עד עפר". זהבי טוען כי הנזק שנגרם לו כ"איש ציבור" עקב הפרסום נגדו "רב הרבה יותר מנזק שנגרם לאדם פרטי, הידוע ומוכר בחוגו המצומצם בלבד".

לפני כשבוע פוצצה שטייף את הפרשה כאשר פרסמה מספר עדויות של נשים הטוענות כי זהבי הטריד אותן מינית בעבר: בין היתר תיארה צעירה כי לפני 15 שנה היא נלקחה לכאורה לביתו של זהבי כשהיא שתויה ושיכורה, שם היא מצאה את עצמה עירומה במיטתו. מקרה נוסף אירע לכאורה גם לפני 15 שנה בפאב בתל אביב, בזמן שצעירה שבילתה במקום סיפרה כי "זהבי דיבר איתי כמה משפטים ופתאום הוא פשוט התנפל עליי, תפס אותי ונישק אותי בכוח. ממש הצמיד את השפתיים שלו וניסה לדחוף את הלשון, אני התנגדתי. הרגשתי מושפלת וחסרת אונים".

אתמול אמרה שטייף כי תגיש תביעה נגדית: "עוד לא היה תקדים כזה שכלי תקשורת אפשר להשתלח באופן כל כך לא ענייני בעיתונאי רק בגלל שהוא הביא עדויות". היא הוסיפה כי "כמו שהוא מקבל תגובות תמיכה מכל מיני, כמות תגובות התמיכה, החיזוקים והעדויות שממשיכות להגיע נגדו גם היא לא נגמרת".

את תגובתה של שטייף לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully