וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטוטו טאלנט: תכנית חדשה לאלמוג בוקר

22.11.2017 / 10:33

לוואלה ברנז'ה נודע כי ערוץ עשר מעלה בימי שישי אחה"צ תכנית חדשה לסיכום חדשות השבוע, בשם "אוטוטו שבת". את התכנית יגיש אלמוג בוקר, כתב חדשות עשר בדרום - ויערוך אותה טל מוסקוביץ', עורך בכיר בחדשות עשר

אלמוג בוקר. ניר פקין
אלמוג בוקר/ניר פקין

ערוץ עשר משיק החל מיום שישי הקרוב מהדורה חדשה לסיכום אירועי השבוע, שתשודר בשעה 18:00. לוואלה ברנז'ה נודע כי את התכנית החדשה, שתיקרא "אוטוטו שבת", יגיש אלמוג בוקר, כתב חדשות עשר בדרום. המהדורה תכלול את חדשות היום ואת כתבות המגזין. במסגרת התכנית, יצלם בוקר מדי שבוע כתבה ברחבי הארץ, ויביא סיפורים על ישראלים וישראליות ייחודיים. בתוכנית ייקחו חלק פרשני וכתבי חדשות עשר שידברו על אירועי השבוע מזווית אחרת.

בוקר (38), תושב קיבוץ זיקים שבגבול רצועת עזה, החל את דרכו בעיתונות ב-2002 במקומון "זמן הנגב" מבית "מעריב" ולאחר מכן שימש כמנהל מחלקת החדשות ברדיו דרום. בשנת 2007 הוא הצטרף לחדשות עשר. בין חשיפותיו המרכזיות: פרשת דמי השתיקה של ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני, שהובילה לכתב אישום חמור ולהדחתו מהתפקיד, חשיפת ההקלטות המפלילות של עו"ד רונאל פישר שהובילו להגשת כתב אישום נגדו ונגד בכירים במשטרה ובפרקליטות, וחשיפת גניבת מחשבו האישי של ראש אכ"א בצה"ל, האלוף חגי טופולנסקי שהובילה לפרישתו מצה"ל. בשנתיים האחרונות ייסד בוקר בתוכנית "שישי עם אילה חסון" את הפינה "משהו קטן וטוב".

את "אוטוטו שבת" יערוך טל מוסקוביץ', עורך בכיר בחדשות עשר שהצטרף לחברה ב-2013 וערך את המוסף הכלכלי "אנליסט" ואת סדרות הכתבות במהדורה המרכזית. מוסקוביץ' ימשיך לערוך פרויקטים מיוחדים למהדורת המרכזית ולתכניות השונות וכן לשמש כעורך ב"היום שהיה". את "אוטוטו שבת" תפיק הדר בן ישי.

בערוץ עשר אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully