וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היוצרים פרצו למשרדי סלקום: "יצירה אנטי-ישראלית"

22.11.2017 / 12:50

מאבק היוצרים עולה מדרגה: הארגונים טוענים כי היצירה המקומית הפסידה 20 מיליון שקל מאז שסלקום ופרטנר נכנסו לשוק הטלוויזיה. בתוך כך, הערב תעלה HOT קמפיין המתגאה בהשקעה הגבוהה של החברה בהפקות מקור. צפו

יח"צ - חד פעמי
בתזמון מקרי, או שלא, הערב יעלה ב-HOT קמפיין חדש של חברת הכבלים המתגאה בהשקעה הגבוהה שנעשתה בהפקות מקור - כ-150 מיליון שקל בשנה האחרונה

עשרות יוצרים הפגינו הבוקר (רביעי) במשרדי סלקום, ומחו על כך שהחברה אינה משקיעה מספיק בהפקות מקור. היוצרים התפרצו הבוקר למשרדי החברה שבנתניה. סלקום ופרטנר אינן מחויבות בהשקעה בהפקות מקור בטלוויזיה, והארגונים טוענים כי היצירה המקומית הפסידה 20 מיליון שקל מאז שהחברות נכנסו לשוק הטלוויזיה. בתזמון מקרי, או שלא, הערב יעלה ב-HOT קמפיין חדש של חברת הכבלים המתגאה בהשקעה הגבוהה שנעשתה בהפקות מקור - כ-150 מיליון שקל בשנה האחרונה.

היוצרים טוענים כי סלקום השקיעה 120 אלף שקל ב-3 שנים, בפיתוח 3 תכניות טלוויזיה שלא יצאו לפועל. ואולם, יש לציין כי פרטנר השיקה לאחרונה ערוץ קומדיה חדש בשיתוף חברת טדי הפקות, המנוהל באמצעות הסכמי שותפות מלאים עם היוצרים המקומיים.

הפגנת יוצרים סלקום. יחצ,
הפגנת יוצרים סלקום/יחצ

הארגונים גם מוחים על כוונת שר התקשורת איוב קרא להפחית בחקיקה את הרגולציה על הערוצים, מה שיוביל להפחתה במחויבות שלהם בהפקות מקור. במסיבת עיתונאים שכינס קרא לפני כחודש הוא הצהיר כי בכוונתו להפחית רגולציה על הערוצים, במיוחד במצב החדש שנוצר בשוק עם פיצול ערוץ 2. ואולם, כאשר הוא הבהיר כי הוא גם מעוניין לסגור את התאגיד, שר התקשורת גם אמר כי ייבחן במקביל הקמת קרן לשידור הציבורי להפקות מקור בסך 100 מיליון שקל, שבאמצעותה יחזק את הערוצים המסחריים במכרזים.

בהוט אומרים כי מטרת הקמפיין שעולה היום הינו "להבהיר את חשיבות ההשקעה בהפקת מקור, שלא רק מהווה את העדפת הצפייה הברורה של הצופה הישראלי אלא גם מאפשרת לתעשיית היצירה המקומית להתקיים". הם טוענים כי בעשור האחרון HOT השקיעה כ-2 מיליארד שקל בהפקה מקומית. "ההשקעה הרבה בתוכן ישראלי תומך בקיומה ושגשוגה של היצירה הישראלית ובמעגל רחב של העוסקים במלאכת היצירה", אומרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
הפגנת יוצרים סלקום. יחצ,
הפגנת יוצרים סלקום/יחצ

הקמפיין החדש של HOT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully