וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאוה בוקר מאיימת לתבוע את "הארץ": מעולם לא אמרתי על ריבלין "בוגד מסריח"

23.11.2017 / 10:08

סגנית יו"ר הכנסת: "העיתון והפרשן צבי בראל מטעים את הציבור ומייחסים לי דברים חמורים שלכאורה אמרתי נגד הנשיא ראובן ריבלין. בין הדברים שיוחסו לי לבין האמת אין כל קשר, ואם יהיה בכך צורך, הדברים יתבררו ויובהרו בבית המשפט"

נאווה בוקר בהשקת קמפיין הליכוד, ינואר 2015. ראובן קסטרו
נאווה בוקר בהשקת קמפיין הליכוד, ינואר 2015/ראובן קסטרו
"כמו בפעמים רבות אחרות בהן עיתון הארץ ורשת שוקן נאלצו לצאת מאולמות בית המשפט חפויי ראש, כך יהיה גם הפעם"

חה"כ נאוה בוקר מאיימת לתבוע את "הארץ" בעקבות מאמר דעה שפורסם בעיתון על ידי הפרשן צבי הראל – שייחס לה ציטוטים שאמרה נגד נשיא המדינה ראובן ריבלין, ואולם לטענתה היא מעולם לא אמרה אותם.

המאמר פורסם אתמול (רביעי) תחת הכותרת "תנו לנו פיהרר" וצוטטו בו אמירות שכוונו נגד ריבלין. בין היתר נכתב: "'הוא נשיא של מחבלים', 'הוא בוגד מסריח', כלשונה הכבדה של חברת הכנסת נאוה בוקר, הוא הפקיר את חיילינו בשדה הקרב". במכתב לפני תביעה ששיגרה היום חה"כ בוקר ל"הארץ", היא דורשת את התנצלות המערכת והתנצלות מצד בראל על כך שיוחסו לה במכוון או בשוגג האמירות האלה.

לדבריה: "מדובר בניסיון זדוני לייחס לי אמירות שפלות שמעולם לא יצאו מפי. עיתון הארץ הוכיח במרוצת השנים כי הוא מטעה ומזין את הציבור בדברי בלע ושקר. וכמו בפעמים רבות אחרות בהן עיתון הארץ ורשת שוקן נאלצו לצאת מאולמות בית המשפט חפויי ראש, כך יהיה גם הפעם".

טרם התקבלה תגובת הארץ לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully