וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את אסתר סילם אלוש

וואלה ברנז'ה

23.11.2017 / 12:51

היא ניהלה את הקמפיין התקשורתי של אוהל מחאת המשפחות השכולות ביו"ש וקטפה לפני שבוע את המקום הראשון בתחרות הדובר המצטיין לשנת 2017 של איגוד דוברי הרשויות. עצרנו את דוברת המועצה האזורית שומרון אסתר אלוש לשיחה

אסתר אלוש. ראובן קסטרו
אסתר אלוש/ראובן קסטרו

תפקיד: דוברת מועצה אזורית שומרון.

גיל: 41

מה בעצם אני עושה: ממונה על הפנים של השומרון כלפי חוץ. בין השאר: עוסקת במיתוג מחדש של השומרון, תוך שימוש באסטרטגיות שיקום תדמית, והתמודדות עם ההכללות והסטריאוטיפים סביב המותג - השומרון. וכמובן חיזוק קשרים עם עיתונאים מכל השדות, שמירה על סיקור חיובי לשומרון לאורך זמן התמודדות עם משברים תקשורתיים ועוד.

השכלה: תעודה ותואר שני בעיתונאות ותקשורת.

תפקידים קודמים: מנהלת מחלקת דוברות ויחסי ציבור במשרד פרסום.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: בעיקר הרבה עבודה קשה. התחלתי מלמטה. בתחילת דרכי בכדי לרכוש את הנסיון המיוחל - עבדתי בשכר רעב של 2000 שח בחודש (כן, כן), התניידתי באוטובוסים וכמעט חציתי את המדינה בהריון מתקדם. בניתי את עצמי צעד אחרי צעד, לאט ובאופן מחושב ואני ממליצה לכל מי שרוצה להצליח בתעשייה לא לפחד להתחיל מלמטה ולהוכיח את הכשרון שלו ב-10 אצבעות. בסוף זה מה שיחזק גם את התעשייה וגם אותנו.

מה אוכלת לצהריים: מה שמספיקה תוך כדי תנועה. תמיד יש הרבה דברים חשובים על הפרק. המועצה האזורית שומרון נמצאת הרבה פעמים במרכז השיח הפוליטי המדיני והציבורי, אבל זה בסדר אני נהנית מהעבודה משתדלת להצליח למצוא גם זמן מדי פעם לעצור.

איפה את בעוד 5 שנים: מקווה להמשיך לפתח ולחזק את השומרון. בפן התדמיתי - עוד הרבה עבודה לפנינו. אמנם הזכייה בפרס היא צעד גדול וחשוב עבור השומרון וההתיישבות אבל לא ניצחנו במלחמה על התדמית של יו"ש. הדרך עוד ארוכה וקשה. בהמשך אולי דוברת של משרד ממשלתי, ועוד חלום ילדות קטן לעתיד הרחוק. להכנס לפוליטיקה ולכהן כח"כ בכנסת ישראל.

פרגני למתחרים: המרצה המיתולוגית שלי נורית דאבוש (אז הייתה דוברת האגודה למען החייל ועד לא מזמן יו"ר הבימה), שלא הכירה אותי בכלל כשהייתי סטודנטית אבל הייתי ממשיכה להתפלח לשיעורים שלה גם אחרי שסיימתי את הקורס "ובאשמתה" פניתי לתחום של יחסי הציבור והדוברות עם רעל בעיניים. גם משרד יחסי הציבור זליגר שומרון שלדעתי עושה עבודה נפלאה ועוד רבים וטובים בכל המרחב.

  • עוד באותו נושא:
  • אסתר אלוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully