וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוויסט בעלילה: עמוס שוקן הגיע לפתח ישיבת הממשלה

וואלה ברנז'ה

26.11.2017 / 12:10

המלחמה הארוכה בין רה"מ ל"הארץ" הגיעה לישיבת הממשלה, כאשר נתניהו תקף ציוץ שהעלה בסופ"ש עמוס שוקן - שכינה אותו "רוצח בחליפה". נתניהו: "אני מנסה לדעת מה הייתה התגובה לו הייתה אמירה כזו אל מול איש ציבור מהמחנה האחר"

נתניהו שוקן. ראובן קסטרו, אתר רשמי יחצ, מערכת וואלה! NEWS
נתניהו שוקן/מערכת וואלה! NEWS, ראובן קסטרו, אתר רשמי יחצ

המלחמה הארוכה בין רה"מ בנימין נתניהו ל"הארץ" הגיעה היום (ראשון) לפתח ישיבת הממשלה, כאשר רה"מ תקף ציוץ שהעלה בסופ"ש מו"ל העיתון, עמוס שוקן.

נתניהו התייחס לציוץ של עמוס שוקן על "רוצחים בחליפות" ואמר: "אני מנסה לדעת מה הייתה התגובה לו הייתה אמירה כזו אל מול איש ציבור מהמחנה האחר. אתם יכולים לדמיין לבד. במקרה הזה לא הייתה שום פעולה. שום פיניה לפתיחה בחקירה או לגינויים. לא שידורים מיוחדים. שום דבר. כך גם בהצגת דברים נוראיים כהצגת חברי כנסת בקופים. לכל המטיפים לנו אני אומר: חגיגת הצביעות והמוסר הכפול שלכם זועקים לשמים. אל תטיפו לנו".

בציוץ, שוקן כתב: "הרוצחים בחליפות: אלי ישי, גדעון סער, גלעד ארדן, אריה דרעי, מירי רגב, אילת שקד, בנימין נתניהו", ושם לינק למאמר בשם "הוצאה מוגברת – להורג".

המאמר שפורסם בסופ"ש עוסק בתופעת המסתננים, ונכתב בו בין היתר: "'הוצאה מוגברת', כך כינה בנימין נתניהו בישיבת הממשלה שהתקיימה ביום ראשון את המדיניות החדשה שלפיה יצטרכו מבקשי המקלט לבחור בין עזיבה לרואנדה לכליאה ללא הגבלת זמן. בעוד שעד כה נעשה גירושם של מבקשי המקלט מישראל תחת מעטה של "עזיבה מרצון", כעת מבקשת המדינה לגרשם בכפייה, באמצעות הסכם שנחתם לאחרונה עם רואנדה, אותה חוזרת ומכנה ישראל 'בטוחה' ו'נייטרלית'".

עוד נכתב במאמר: "ואולם, עשרות עדויות שאספנו באירופה בחודשים האחרונים מפיהם של אנשים שעזבו את ישראל "מרצון" בשנים האחרונות לרואנדה ולאוגנדה, מחזקות את מה שקובעים דו"חות קודמים בנושא: מה שמצפה ברואנדה למגורשים, הוא תחילתו של מסע סחר בבני אדם, עינויים, ובמקרים רבים — מוות".

ברקע, לא ניתן להתעלם מחשיפת וואלה! NEWS מתחילת החודש, לפיה יו"ר הקואליציה דוד ביטן מעוניין ליזום מהלך לשינוי חלוקת תקציבי הפרסום הממשלתיים בעיתונים המודפסים, כך שהנתח התקציבי המופנה לפרסום בעיתון מסוים יותאם לתפוצה ולפופולריות של העיתון. המהלך צפוי לחזק את העיתונים הגדולים והנפוצים כמו "ידיעות אחרונות" ו"ישראל היום", אך לפי גורמים בקואליציה נועד לפגוע דרמטית ב"הארץ", שנהנה כיום מתקציבי פרסום גבוהים ביחס לשיעור החשיפה שלו באוכלוסייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully