וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לעובדי תאגיד השידור: ייאלצו להיפרד מרכבי החברה

28.11.2017 / 13:08

בתאגיד מתמודדים לאחרונה עם האיום החדש-ישן של הממשלה, שמנופפת שוב בסגירה ומחפשים היכן ניתן להדק עוד את החגורה. לוואלה ברנז'ה נודע כי עשרות עובדים, בהם בכירים, ייאלצו להיפרד מההטבה. כאן: "הניסיון לגרור אותנו לרעות חולות מן העבר לא יצלח"

עובדי רכבת ישראל במהלך הגשם בתל אביב 21 בנובמבר 2017. רכבת ישראל,
הערת המערכת: הנוף מהרכבת דווקא יפה/רכבת ישראל

בתאגיד השידור מתמודדים לאחרונה עם האיום החדש-ישן של הממשלה, שמנופפת שוב בדגל הסגירה של כאן - כאשר הסיבה לטענת שר התקשורת איוב קרא היא שמדובר בבזבוז כספי ציבור, שכן הרייטינג אפסי והתקציב הוא בסך 700 מיליון שקל. ככל הנראה בכאן מחפשים איפה ניתן להדק עוד את החגורה והחליטו לקצץ ברכבי החברה.

לוואלה ברנז'ה נודע כי חלק מעובדי התאגיד שקיבלו רכבים ייאלצו בקרוב להחזיר אותם. מספר עובדים בכאן (לפי הערכות מדובר בעשרות) קיבלו לאחרונה מכתב מההנהלה המבשר להם כי ייאלצו להיפרד מהרכב שקיבלו מכיוון ש"נגמר התקציב ואין תקנים", כך לפי גורם בתאגיד. הגורם הוסיף כי "הם מקצצים מיום ליום, ולא ברור על מה בדיוק נגמר הכסף?".

כזכור, לפני מספר שבועות עברה רצועת תוכניות האקטואליה של התאגיד, שהופקה מחודש מאי על ידי אולפני הרצליה, להפקה פנימית של חטיבת החדשות. הסיבה המרכזית למהלך היא חיסכון בעלויות, כאשר מדובר היה בחוזים בשווי של 22 מיליון שקל שבכאן רצו לקצץ.

בנוסף לכך, בתחילת נובמבר פורסם בוואלה ברנז'ה כי הבמאי הראשי של מהדורת כאן עזב לאחרונה את התאגיד. על פי גורם המעורה בפרטים, אחת הסיבות לעזיבתו היא עומס גדול שנוצר עליו: "בשל הניסיון לחסוך בכסף, לא איפשרו לו לגייס במאים נוספים - והוא החליט כי אינו מעוניין בתפקיד ופרש".

מכאן בהרצה נמסר: "מדובר בתיקון לעובדים שלאחר בדיקות עלה כי הם מקבלים החזר עבור הוצאות רכב שלא באופן תקין. הניסיון לגרור את התאגיד לרעות חולות מן העבר לא יצלח וכאן מתחייבים לפעול באחריות תקציבית ובאופן תקין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully