וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לרשת: עורך "הכל כלול" גויס להציל את אודי ולוסי

28.11.2017 / 14:26

פרסום ראשון: לוואלה ברנז'ה נודע כי שנה בלבד לאחר שעבר מתכנית הבוקר של רשת לערוך את "הכל כלול" בערוץ עשר, חוזר תום כספי לרשת - לערוך את "לפני החדשות" עם אודי סגל ולוסי אהריש אשר סובלת מנתוני צפייה נמוכים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עורך חדש. אודי ולוסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

שנה בלבד לאחר שעזב את "העולם הבוקר" של רשת - אז זכיינית ערוץ 2 וכיום בעלת ערוץ עצמאי - לוואלה ברנז'ה נודע כי עורך "הכל כלול" של ערוץ עשר תום כספי חוזר לרמת החייל לערוך את "לפני החדשות" עם אודי סגל ולוסי אהריש. כזכור, התכנית אשר נוצרה עם פיצול ערוץ 2 סובלת מנתוני צפייה בעייתיים וגורמים ברשת הודו לאחרונה שלא לציטוט כי ייתכן ויתבצעו בה שינויים.

כספי חוזר לרשת לאחר שבועיים בהן התנהלה התכנית ללא עורך קבוע, זאת מאז עזיבתו הפתאומית של מנהל מחלקת החדשות בגל"צ לשעבר אבי ברזילי לאחר מספר תכניות בלבד - ופחות מחודש אחרי שנכנס לתפקידו.

כספי הגיע ל"הכל כלול" לאחר חודשים רבים בהם התנהלה תכנית הצרכנות ללא עורך ראשי. לפני כן, כאמור, הוא עבד בתוכנית הבוקר של רשת מ-2007, וזכורה במיוחד הצעת העבודה שהגיש מנחה התכנית אברי גלעד, בה הזמין אנשים להגיש קורות חיים למשרת העורך. בין הדרישות שציין, גלעד כתב כי המועמד לתפקיד צריך להביא עימו "תפיסת עולם ציונית". לאחר הפרסום, גלעד מחק את הסעיף ושינה אותו ל"השתדלות להימנע מלשון הרע".

ברשת אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully