וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-ynet סיימו הקמת אולפן שלישי; האם נוני מכוון לערוץ חדשות באינטרנט?

30.11.2017 / 14:21

באתר ynet הקימו לאחרונה אולפן נוסף, שלישי במספר, בעלות של מיליוני שקלים. לאתר כבר יש כידוע אולפן שקוף שלפי הגורם לא מנוצל עד תום. גורם בקבוצה: "מו"ל ידיעות אחרונות הולך על משהו גדול"

מו"ל "ידיעות אחרונות" הגיע לחקירה נוספת באזהרה במשרדי להב 433. מאצ'י הוף
מו"ל "ידיעות אחרונות" הגיע לחקירה נוספת באזהרה במשרדי להב 433/מאצ'י הוף

באתר ynet הקימו לאחרונה אולפן נוסף, שלישי במספר, בעלות של מיליוני שקלים. מדובר באולפן גדול במיוחד, כאשר על פי גורם המעורה בפרטים האולפן גדול יותר אף מאולפן חדשות 2 בנווה אילן.

ל-ynet כבר יש כידוע אולפן שקוף שלפי הגורם לא מנוצל עד תום, וניתן להכניס בו הפקות חוץ נוספות. כך שהגורם סבור כי הקמת אולפן חדש, שלישי במספר, מעידה על כך שנוני מוזס מייעד את האולפן החדש לשידורים חיים ולמהדורות חדשות, וכי אולי בעתיד הוא אף מתכוון להקים ערוץ טלוויזיה באינטרנט המשדר מהדורות חדשות 24/7. "לא הייתה סיבה לבנות עוד אולפן – אלא אם נוני הולך על משהו ממש גדול", אמר הגורם.

עד כה מהאולפן הקיים מצטלמת באתר מהדורת בוקר, ובנוסף האולפן משמש להפקות חוץ שונות עבור רשת וקשת למשל. בנוסף, יש אולפן סטודיו קטן המשמש את הכתבים והעורכים לצילומי פינות.

לאחרונה פורסם כי ynet הקים חברת הפקות בשם y production שאמורה להציע לאמצעי מדיה, למפרסמים ולחברות פרסום את שירותיה לצורך הפקת תוכן וידיאו שיווקי וכי כחלק מהאסטרטגיה של פתיחת הקבוצה להפקות מבחוץ, באתר מתכוונים להקים אולפן נוסף.

ב-ynet סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully