וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פח אשפה עיתונאי"; "שקרן ותועמלן". שיחת הנימוסין של שוקן וסגל

וואלה ברנז'ה

30.11.2017 / 15:50

כתב חדשות 2 עמית סגל לא אהב במיוחד את המיסגור שנתנו לכתבה ב"הארץ" - לפיו מתנחל ירה והרג פלסטיני בעוד שבאירוע נפצעו מתנחלים - ונתן מיסגור אחר משלו לכתבה: "פח אשפה". מו"ל הארץ מצידו לא נשאר חייב. ומי עוד הצטרף לחגיגה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עמוס שוקן ועמית סגל התקוטטו היום (חמישי) בטוויטר, כשברקע מיסגור שניתן לכתבה ב"הארץ" על תקיפת מתנחלים על ידי פלסטינים: הכל החל כאשר כתב חדשות 2 שיתף תמונה של כותרת כתבה ב"הארץ" אנגלית, לפיה פלסטיני נורה ונהרג על ידי מתנחל ביהודה ושומרון - וכינה זאת "פח אשפה עיתונאי" בחשבון הטוויטר שלו. זאת כאשר המתנחלים הם אלה שהותקפו על ידי פלסטינים דרומית לשכם. שוקן ענה לציוץ וכתב לסגל כי הוא "שקרן ותועמלן במסווה של עיתונאי". סגל הגיב ב"עכשיו כשאתה אומר את זה ככה, השתכנעתי שאתה צודק".

מאוחר יותר סגל הודה שהביטוי "פח אשפה" היה לא ראוי, ושוקן הסביר כי הבעיה בכלל הייתה בכותרת האפליקציה – וכי הוא הורה לשנות אותה. סגל שאל: "אם זה המצב למה במהדורה העברית הכותרת הייתה זהה?" והוסיף תמונה של הכותרת בעברית, לפיה "פלסטיני נהרג מירי מתנחל באזור שכם". שוקן השיב כי ראה באפליקציה כותרת אחרת: "מתנחלים הותקפו על ידי פלסטינים ליד שכם; מתנחל ירה למוות בפלסטיני".

סגל המשיך והגיב: "לא הבנתי. אתה טוען שעשיתי פוטושופ? האשמת אותי שאני תועמלן והכל בגלל האפליקציה, אבל הראיתי כאן שבמהדורה העברית הכותרת זהה. אולי הבעיה לא טכנולוגית אלא פסיכולוגית?" . שוקן ענה: "אבל הראיתי לך את הכותרת בעברית בהומפייג' של האפליקציה". לכך צייץ סגל: "יפה. אז פישלתם בהתחלה ותיקנתם בהמשך. אקבל זאת כהתנצלות בפני הקוראים. שלך, התועמלן".

בשלב מסויים הצטרף לחגיגה אסף הראל, בעל הטור "המונולוג" בעיתון "הארץ", ותקף את סגל בציוץ משלו. הראל צייץ: "הפרשן הפוליטי הבכיר של חברת החדשות – קווים לדמותו. לרמתו. ליושרתו. להגינותו. מתי באמת יצרף אבי וייס את אראל סג"ל וריקלין לצוות הפרשנים?". סגל לא נשאר חייב וצייץ "לדעת אסף הראל אני לא הגון, ולדעתי אסף הראל לא מצחיק. ישפוט הציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully