וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הביקורת הציבורית: "מדינת הגמדים" בסכנת ביטול

5.12.2017 / 12:21

לוואלה ברנז'ה נודע כי במועצת התאגיד מאוד לא מרוצים מהתקציב הגבוה שאושר להפקת הסדרה – כ-400 אלף שקל לפרק בודד, שמניב רייטינג נמוך – ובכאן שוקלים לבטל את תכנית הסאטירה. גורם המעורה בפרטים: "גיל עומר מאוד כועס על קובלנץ שאישר פרק בסכום כזה"

מדינת הגמדים. רפי דלויה,
מדינת הגמדים/רפי דלויה

לאחר הביקורות הרעות ממבקרי הטלוויזיה, הרייטינג האפסי וההשקעה הכספית העצומה - בתאגיד השידור שוקלים להוריד מהאוויר את "מדינת הגמדים", כך נודע לוואלה ברנז'ה. מדובר בתכנית סאטירה חדשה יחסית, שעלתה לאוויר בחודש אוקטובר, בהפקת ליאון צימן. בעבר פורסם כי התאגיד ישלם 12 מיליון שקל עבור 30 פרקים. כלומר, מדובר בתקציב של כ-400 אלף שקל לכל פרק - סכום גבוה יחסית לתוכנית סאטירה.

על פי גורם המעורה בפרטים, במועצת התאגיד מאוד כועסים על כך שבזמנו ניתן אישור להפקת הסדרה מכיוון שלטענתם מדובר בבזבוז כספי ציבור. זאת מכיוון שמדובר בהפקה יקרה מאוד בעלת רייטינג אפסי. בנוסף, הגורם טוען כי במועצה כועסים בעיקר על מנכ"ל התאגיד, אלדד קובלנץ, שאישר סכום כזה להפקת פרק בודד. "גיל עומר מאוד כועס על קובלנץ שאישר פרק בסכום כזה", אמר הגורם לוואלה ברנז'ה.

ממוצע הרייטינג עד כה של "מדינת הגמדים" עומד על נתון נמוך של 2.2% לאחר פיצול ערוץ 2, ו-3.6% לפני הפיצול. יש לציין כי ממוצע הפריים של התאגיד לאחר הפיצול עומד על 2.8%. לא רק שהרייטינג נמוך, אלא הסדרה נקטלה על ידי מבקרי הטלוויזיה. לאחרונה התראיין במאי הסדרה בן בכר ל"גלובס" ואמר כי "בהתחלה הביקורות היו יותר מפרגנות ועכשיו פחות. גם 'ארץ נהדרת' קיבלה ביקורות איומות בהתחלה. אני חושב שזאת תהיה טעות של הערוץ לוותר אחרי ההשקעה הגדולה הזאת".

בתאגיד סירבו להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully