וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקבץ מחזיר את הסלוגן "הבית של החיילים" - ומפתיע עם עדן בן זקן

וואלה ברנז'ה

6.12.2017 / 10:57

האריזה החדשה-ישנה תלווה את שידורי תוכניות הצבא, החיילים והביטחון של גלי צה''ל ותשודר לצד האריזה הקיימת ''מה שקורה עכשיו'' - שתמשיך ללוות את שידורי האקטואליה. האזינו

עדן בן זקן שרה "הבית של החיילים" לתחנת גלי צה"ל/יחצ

מפקד גלי צה"ל הנכנס שמעון אלקבץ ממשיך במשימות השיפוץ הקוסמטיות ומחזיר את הסלוגן ה''בית של החיילים". מהתחנה הצבאית נמסר הבוקר (רביעי) כי האריזה החדשה-ישנה תלווה את שידורי תוכניות הצבא, החיילים והביטחון של גלי צה''ל ותשודר לצד האריזה הקיימת ''מה שקורה עכשיו'' - שתמשיך ללוות את שידורי האקטואליה. האותות הופקו מוסיקלית על ידי עודד דוידוב, איש מילואים של התחנה.

עוד נמסר מהתחנה כי "האריזה כוללת אותות, שהם עיבודים וביצועים חדשים לאות שליווה את שידורי התחנה בעבר ומדגיש את החיבור שלה לחיילים". האותות החדשים מבוצעים על ידי אומנים, אשר על פי גלי צה"ל אהובים במיוחד על חיילי צה''ל, ביניהם: עברי לידר ועדן בן זקן, ובהמשך יושקו אותות נוספים בביצוע עומר אדם, יובל דיין ועידן רייכל. כל אות מבוצע בסגנונו של האומן המבצע. עוד נמסר מהתחנה כי "כל האומנים התגייסו לפרוייקט בהתנדבות ובאהבה רבה".

שינוי האריזה של התחנה אינו הראשון. עם כניסתו לתפקיד לפני כשלושה חודשים, הנחה אלקבץ באופן רשמי את שדרי התחנה לחזור ולומר בכל התכניות, גלי צה"ל, במקום השימוש ב"גלצ". בהודעה רשמית שהוציאה התחנה הוסבר כי מדובר בהנחיה ראשונה של אלקבץ, תוך רמז להנחיות הראשונות שפורסמו לפני מספר ימים ויוחסו לו. הכוונה הייתה לפרסום "הכללים החדשים בגל"צ", אשר כללו בין היתר איסור על ראיונות אמנים משתמטים מצה"ל וכן מעבר הדרגתי של התחנה לירושלים. ואולם, מאוחר יותר התברר כי ככל הנראה מי שנתן את ההוראה היה שר הביטחון אביגדור ליברמן, ולא המפקד החדש שמעון אלקבץ, שעוד לא למד את הדברים ולא נתן אף הנחייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully