וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה לשימוע: "צברי הסתפק בתכנית הרדיו – ולא סיפק את הסחורה הטלוויזיונית"

10.12.2017 / 12:10

גורם המעורה בפרטים מסביר לוואלה ברנז'ה מדוע זומן אחד הטאלנטים הבכירים בכאן לשימוע לפני פיטורים: "הוא חתום על הסכם העסקה בשווי עשרות אלפי שקלים - ולא סיפק את הסחורה". בתוך כך, גם סמנכ"ל הטכנולוגיות - השני בתוך פחות משנה - יסיים את תפקידו

דורון צברי, במהלך ועידת מפגלת העבודה 24.9.17. ראובן קסטרו
דורון צברי, במהלך ועידת מפגלת העבודה 24.9.17/ראובן קסטרו

דורון צברי ניצב בפני פיטורים מהתאגיד, כאשר הסיבה לכך היא שצברי "לא סיפק את הסחורה הטלוויזיונית", כך לפי גורם המעורה בפרטים. הגורם אמר לוואלה ברנז'ה כי צברי חתום על הסכם העסקה בכאן בשווי עשרות אלפי שקלים ונחשב לאחד מבעלי השכר הגבוה בתאגיד, ואולם הוא לא סיפק את הסחורה. ראשי התאגיד הביאו אותו בעיקר ליצור תוכן רב בתחום הדוקו – ואילו צברי הסתפק בחודשים האחרונים בתכנית הרדיו השבועית שלו עם שלום קיטל, המשודרת בימי חמישי.

הגורם אמר כי "לצברי כמעט ולא הייתה נוכחות בעשייה בתאגיד, הוא היה אמור לספק בתור טאלנט שורה של בומיים תקשורתיים". עוד אמר הגורם כי "צברי לא סיפק את הסחורה הטלוויזיונית – שזו בעצם הסיבה שהביאו אותו לתאגיד. התכנית שלו עם קיטל לא הייתה אמורה להיות הדבר העיקרי שהוא עושה בתאגיד, אבל היא הפכה לכזאת – ולכן חוסר שביעות הרצון מהתפוקה שלו". צברי כזכור התמודד בתחילה על תפקיד מנהל מחלקת הדוקו של כאן ואולם מי שנבחר לתפקיד הוא סיני אבוט.

הגורם סבור כי הזימון לשימוע הוא חלק מהניסיון של כאן לצמצם משמעותית בתקציב, ובמושגי "עלות מול תועלת" צברי לא סיפק את הסחורה. בהקשר הזה יש לציין כי בשבוע שעבר פורסם בוואלה ברנז'ה כי הסדרה היקרה "מדינת הגמדים" בסכנת ביטול בשל עלויות ההפקה הגבוהות והעובדה שהסדרה לא מספקת את הסחורה מבחינת נתוני הרייטינג. בנוסף לכך, חלק מעובדי כאן ייאלצו להיפרד מרכבי החברה בשל הניסיון לצמצם בתקציב התאגיד, שעומד על כ-700 מיליון שקל.

בתוך כך, פחות משנה לאחר עזיבתו של אודי הלמן הכהן - מחליפו, דישון בילגורי, ממלא מקום סמנכ"ל הנדסה בכאן, יעזוב בקרוב את התאגיד. לעת עתה מי שיחליף אותו הוא קורי קורקוס. בתאגיד הודיעו כי בקרוב יפרסמו מכרז לאיוש התפקיד באופן קבוע.

צברי עצמו סירב להגיב לדברים.

בתאגיד אישרו שצברי זומן לשימוע לפני פיטורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully