וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון ליוצרים: סלקום מפרסמת "קול קורא" להפקות מקור

11.12.2017 / 10:10

החברה הודיעה היום על "קול קורא" לבחינת יצירות מקור בשירות הטלוויזיה, שיאפשר למפיקים ויוצרים להגיש הצעות לפיתוח פרויקטים חדשים בתחומי הסדרות המתוסרטות וסדרות התעודה

הפגנת יוצרים סלקום. יחצ,
הפגנת יוצרים סלקום/יחצ

מאבק היוצרים עשה את שלו: סלקום מפרסמת "קול קורא" להפקות מקור. החברה הודיעה היום (שני) על "קול קורא" לבחינת יצירות מקור בשירות הטלוויזיה, שיאפשר למפיקים ויוצרים להגיש הצעות לפיתוח פרויקטים חדשים בתחומי הסדרות המתוסרטות וסדרות התעודה. המפיקים והיוצרים יוזמנו להגיש את הצעותיהם בהליך מסודר והצעותיהם יבחנו בידי לקטורים ובידי מנהלי סלקום tv.

בחודש האחרון ארגוני היוצרים הפגינו מספר פעמים בנושא ואף פרצו למשרדי החברה בנתניה, בטענה שסלקום ופרטנר לא משקיעות ביצירה הישראלית. אתמול נפגשו נציגי היוצרים עם שר התקשורת איוב קרא. השר אמר ליוצרים כי בימים אלו במשרד התקשורת שוקדים על אסדרה במסגרת החוק החדש שתקיף גורמים המשדרים בטלוויזיה הרב ערוצית שאינם תחת רגולציה. בשלב ראשון ההליך לא יחול על סלקום ופרטנר, מכיוון שהן מפעילות קטנות יחסית בשוק - אך בהמשך, כאשר נתח השוק שלהן יגדל, גם הן יחויבו בכך.

יש לציין כי פרטנר הודיעה בשבוע שעבר כי תצא בקרוב גם ב"קול קורא" ליוצרים בתחום הדוקו. החברה השיקה לאחרונה את ערוץ טדי, בשיתוף עם טדי הפקות: ערוץ צחוק שמפיק כ-20 סדרות מקור עם יוצרים ישראלים בהסכמי שותפות עם היוצרים.

יניב גרינולד, סמנכ"ל הטלוויזיה של סלקום tv: "סלקום נכנסה לשוק הטלוויזיה הדואופוליסטי הישן וחוללה בו מהפכה כנגד כל הסיכויים. הבאנו לשוק הישראלי את בשורת הטלוויזיה החדשה עם המוצר המתקדם ביותר ועם התמורה הטובה ביותר למחיר. אני משוכנע כי גם בעולם ההפקות המקוריות, נביא בשורה משמעותית".

בן ברנר, מנהל מחלקת התוכן של סלקום tv: "כבר הוכחנו כי בסלקום רואים דברים אחרת זה לא רק משפט אלא תרבות. לכן, אנו מודיעים כעת על קול קורא ליוצרים להצעת פיתוח של פרויקטים חדשניים שיאפשרו לצופה הישראלי לראות דברים אחרת גם בעולם יצירת המקור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully