וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשר חינוך לשעבר ואולי ראש ממשלה בעתיד לא דרוש דובר

11.12.2017 / 11:41

גאולה אבן, מגישת המהדורה של כאן, התייחסה אמש במשך דקות ארוכות לנשיא טורקיה ארדואן ולאמירה שלו כי ישראל היא "מדינת טרור". מוקדם יותר, צייץ בעלה דברים דומים בגנות הסכם הפיוס עליו חתם נתניהו. צירוף מקרים? אבן: "שוביניזם מזוקק"

יח"צ - חד פעמי

אומרים שטיימינג זה הכל בחיים, וכנראה שלומר בשידור את דעתך בנושא מסויים - מספר שעות בודדות אחרי שבעלך צייץ דעה דומה באותו הנושא, כאשר את עיתונאית שגם ככה נחשדת בקידום האג'נדה של יריבו הפוליטי של רה"מ – זה לא רעיון טוב. גאולה אבן, מגישת המהדורה המרכזית של כאן, התייחסה אמש במהדורה לנשיא טורקיה ארדואן ולאמירה שלו כי ישראל היא "מדינת טרור שרוצחת ילדים".

העמוד הרשמי של כאן בטוויטר אף תייג את אבן בציוץ: "אחרי שארדואן השתלח בישראל, אולי יקומו עכשיו תומכי העסקה ההיא אחרי תקרית המרמרה ויסבירו מה בדיוק הרווחנו?". כל זה קרה מספר שעות אחרי שגדעון סער צייץ: "אמרתי בזמן אמת: הסכם ההתנצלות פלוס פיצויים לטורקיה – טעות. היחסים איתה לא ישתדרגו כל עוד ארדואן שולט בה. גם עסקת הגז עוד תתפוצץ. לצערי צדקתי".

גדעון סער וגאולה אבן בבריתה של נכדת שר הרווחה חיים כץ, מאי 2015. ראובן קסטרו
גדעון סער וגאולה אבן בבריתה של נכדת שר הרווחה חיים כץ, מאי 2015/ראובן קסטרו
אבן: "אסור לך להביע דעה בנושא ציבורי כלשהו בו בעלך התבטא. ואם התבטאת – ברור שביטאת את דעתו של בעלך ולא זו שלך"

כזכור, סביב מינויה של אבן למגישת המהדורה המרכזית נמתחה ביקורת רבה – כאשר אז סער עוד לא חזר באופן רשמי לחיים הפוליטיים, מהלך שביצע זמן קצת לאחר מכן. בתאגיד הדפו בזמנו את הביקורת, וגורם בכאן אמר לוואלה ברנז'ה כי "מדובר בשאלה היפותטית. כרגע גדעון מחוץ לפוליטיקה. אם וכאשר הוא יחזור לפוליטיקה –יישקל מה יהיה איתה. אבל גאולה היא המגישה הלגיטימית, הטבעית והמקצועית ביותר שיכולנו לבחור".

בעבר, כשאבן הגישה ברשות השידור בזמן שבעלה כיהן כשר, ועדת האתיקה ניהלה דיון באשר לחשש לניגוד עניינים בעבודתה עם היוודע העובדה כי היא בת זוגו של סער. בנוסף, ב-2014, אבן לא הגישה מספר תוכניות של "המוסף", בשל ראיון שערכה אבן עם ח"כ גילה גמליאל - בניגוד להנחיות עליהם הוחלט ברשות, לפיהן אבן לא תוכל לראיין חברי כנסת או חברי מרכז ליכוד בתוכניתה.

בתאגיד סירבו להגיב, ואולם אמש אבן השיבה לציוץ של וואלה ברנז'ה בנושא, וכתבה: "שוביניזם מזוקק: אסור לך להביע דעה בנושא ציבורי כלשהו בו בעלך התבטא. ואם התבטאת – ברור שביטאת את דעתו של בעלך ולא זו שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully