וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תם עוד עידן בנענע10 - החריקות באתר החדש כבר כאן

12.12.2017 / 16:11

כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה, בערוץ עשר מחקו השבוע את המותג נענע10 והשיקו אתר חדש. ואולם, לחלק גדול מהתכנים כלל אי אפשר להיכנס. האתר סופג ביקורת גם מכיוונים נוספים

10 אתר חדש. צילום מסך,
10 אתר חדש/צילום מסך

בערוץ עשר השיקו השבוע אתר חדש 10.tv וכפי שפורסם בוואלה ברנז'ה מחקו את המותג נענע10. מדובר בגלגול נוסף, אחד מני רבים, שעובר האתר. כחלק ממחיקת המותג נענע10, בערוץ עשר ביטלו גם את ישראבלוג - שבעבר היה מדור בלוגים ופורומים פופולארי, אך עם השנים דעך משמעותית.

ואולם, לאחר שדרסו את האתר הישן - מתברר כי חלק מהתכנים כלל לא עלו לאתר החדש ומספר כתבים ועורכים לשעבר של נענע10 טוענים שכעת לא ניתן לגלוש לכתבות ישנות שלהם. הכתבות אמנם עולות בחיפוש בגוגל, אבל לא ניתן להיכנס אליהן. מנגד, בערוץ מסבירים שמדובר בבעיה זמנית שאמורה להיפתר בקרוב. לפי גורם בערוץ, כמעט כל הכתבות מהאתר הישן הועברו, אבל התהליך עדיין נמשך ויסתיים בתוך שבועות ספורים, כך שייתכנו לינקים שבורים בתקופה הזו.

בעיה נוספת קשורה בוויזואליה ובנראות. בכירים בענף אומרים היום לוואלה ברנז'ה כי דווקא ההתמקדות של האתר החדש בתמונות היא טעות שכן מדובר בחולשה יחסית של נענע - שסבלה במשך שנים מנחיתות כלכלית והיעדר משאבים להוצאת צלמים. כך או אחרת, המשמעות היא שבאתר החדש יצטרכו למצוא פתרון כדי להגדיל את המגוון של ארכיון נענע הישן ולהשביח את איכות התמונות שנמצאות במאגר - אחרת ייאלצו להסתפק בתמונות מתכני הווידאו - שלרוב מוצגות בגדלים כאלו באיכות נמוכה.

במייל ששלח לעובדי ערוץ עשר יואב הלדמן, מנכ"ל אתר 10.tv, הוא כתב: "אנו נפרדים מהמותג נענע10 ומאמצים את המקביל והמשלים הדיגיטלי לערוץ עשר וחדשות עשר - אתר 10.tv". הלמן מסביר כי האתר החדש מעוצב באופן נקי וממוקד, וכי עם השקתו הם "נפרדים מעשרות קטגוריות ותתי קטגוריות, ריבוי כתבות ותמונות קטנות שיצרו אי-סדר של הכול מהכול - לטובת קו נקי עם תמונות גדולות, צמצום קטגוריות והתמקדות בנושאים חמים".

טרם התקבלה תגובה מערוץ עשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully