וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גבאי מונתה למפקדת קורס העיתונאים בגלי צה"ל

וואלה ברנז'ה

14.12.2017 / 9:18

העיתונאית שהחלה את דרכה ככתבת בדרום של התחנה הצבאית, ומזוהה עם תכניות ותחקירים בנושאים חברתיים נבחרה על ידי מפקד גלי צה"ל, שמעון אלקבץ, לעמוד בראש קורס העיתונאים

נושא: אירוע תמיכה ברדיו הציבורי בישראל. ניב אהרונסון
נושא: אירוע תמיכה ברדיו הציבורי בישראל/ניב אהרונסון

העיתונאית גל גבאי מונתה לתפקיד מפקדת קורס העיתונאים של תחנת גלי צה"ל. קורס העיתונאים ייערך במהלך חודש פברואר 2018 לאחר שמשתתפיו שכבר נבחרו בתום סדרת מיונים ארוכה יסיימו את הטירונות.

גבאי שימשה בעבר ככתבת התחנה הצבאית בדרום, ומאז מילאה שורה של תפקידים עיתונאיים בתקשורת הישראלית. את דרכה העיתונאית החלה גל גבאי במקומון "כל הנגב" בבאר שבע, שם חשפה שחיתויות בשלטון המקומי בדרום. לאחר שירותה בגל"צ ככתבת בדרום, מונתה לכתבת לענייני פלילים ומשפט בחדשות ערוץ 2.

גבאי מגישה את תכנית האקטואליה היומית "עושים סדר" בטלוויזיה החינוכית. בנוסף לכך, היא מובילה יחד עם הרב בני לאו , את מיזם 929 לקריאת ספר התנ"ך כמרחב פתוח של דעת ותרבות.

מפקד גלי צה"ל שמעון אלקבץ: "אנו שמחים מאד על הצטרפותה של גל גבאי לפיקוד על הקורס האיכותי של העיתונאים בתחנה. גל היא עיתונאית וותיקה ומוערכת. היא אמיצה וידענית , בעלת הישגים עיתונאיים יוצאים מן הכלל, וניסיון עיתונאי מגוון ואיכותי. כל זאת תוך גילוי רגישות חברתית רבה, רמה אתית גבוהה והתחברות לאוכלוסיות מוחלשות בפריפריה".

אלקבץ הוסיף: "הבחירה בגבאי משקפת את הנרטיב של חיזוק התחום החדשותי האיכותי , יחד עם שילוב התחומים החברתיים והפריפריה. במציאות תקשורתית מאתגרת כפי שהיא קיימת היום, אנו נדרשים לגלות רמה עיתונאית גבוהה, הן ברמה האתית והן ברמה המקצועית".

לגלי צה"ל מצטרפים מדי שנה כארבעים חיילות וחיילים לשירות במגוון של תפקידים, זאת מתוך 4,000 מתמודדים.
קורס העיתונאים בתחנה נמשך כחודשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully