וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתונה פעם שנייה: דנה נחום תחליף את תום כספי ב"הכל כלול"

17.12.2017 / 10:15

דנה נחום-הרמן מונתה לעורכת "הכל כלול" – כך נודע לוואלה ברנז'ה. הרמן, שכבר ערכה בעבר את התכנית באופן זמני, תחליף בתפקיד את תום כספי שחוזר לרשת

סיון כהן. ענבל מרמרי, מערכת וואלה! NEWS
סיון כהן/מערכת וואלה! NEWS, ענבל מרמרי

דנה נחום-הרמן מונתה לעורכת "הכל כלול" – כך נודע לוואלה ברנז'ה. הרמן תחליף בתפקיד את תום כספי, שערך את התכנית בשנה האחרונה. היא צפויה להשתלב בנוסף גם בהגשת התכנית, ככל הנראה בימי חמישי בהם משודר לקט.

לפני כחודש פורסם בוואלה ברנז'ה כי כספי חוזר לרמת החייל לערוך את "לפני החדשות" עם אודי סגל ולוסי אהריש. כספי חוזר לרשת לאחר שבועיים בהן התנהלה התכנית ללא עורך קבוע, מאז עזיבתו הפתאומית של מנהל מחלקת החדשות בגל"צ לשעבר אבי ברזילי, לאחר מספר תכניות בלבד - ופחות מחודש אחרי שנכנס לתפקידו. כזכור, התכנית - אשר נוצרה עם פיצול ערוץ 2 - סובלת מנתוני צפייה בעייתיים וגורמים ברשת הודו לאחרונה שלא לציטוט כי ייתכן ויתבצעו בה שינויים.

לפני כשנה פורסם בוואלה ברנז'ה כי כספי מונה לעורך "הכל כלול", לאחר ששימש כעורך "העולם הבוקר" של רשת במשך 6 שנים. טרם מינויו לתפקיד שימשה נחום-הרמן מספר חודשים כעורכת "הכל כלול", כאשר התכנית הייתה ללא עורך ראשי קבוע. בנוסף לכך, נחום-הרמן שימשה ככתבת וכעורכת משנה של התוכנית.

נחום-הרמן החלה את דרכה בערוץ עשר ב-2013 כתחקירנית ב"לילה כלכלי" ולאחר מכן עברה לדסק הסדרות של המהדורה המרכזית בחדשות עשר. כמו כן שימשה ככתבת צרכנות בוואלה NEWS! ולאחר מכן ככתבת בתכנית "הכול כלול" בשנתיים האחרונות.

בערוץ עשר אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully